تقویت فضای علمی و تعالی اندیشه کودکان و نوجوانان گیلانی

استاندار بر ضرورت ارتقای علمی و فضای تعالی اندیشه کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

استاندار گیلان با بیان ضرورت شناسایی و پرورش استعداد درخشان کودکان ونوجوانان گفت: باید فضای تعالی اندیشه کودکان و نوجوانان در آموزش و پرورش و مراکز فرهنگی و هنری بویژه کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقویت شود.

دکتر اسدالله عباسی در نشست صمیمانه با دانش آموزان برگزیده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در مسابقات ملی و بین المللی، با تبریک هفته ملی کودک گفت: دانش آموزان سرمایه‌های ارزشمند وآینده سازان جمهوری اسلامی ایران ومایه سربلندی وافتخارآفرینی سرزمین اسلامی اند و باید برای رشد و بالندگی این سرمایه‌های عظیم باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی با اشاره به نقش موثرآموزش و پرورش وکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بعنوان حلقه‌های متصل در رشد وتعالی استعداد‌های درخشان افزود: توجه به استعداد‌ها وحمایت ازکودکان و نوجوانان موفق ایران اسلامی از برنامه راهبردی دولت است که همواره مورد تاکید است.

سید جلیل میرعظیمی، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، هم در این نشست از فعالیت‌های این اداره کل به ویژه در هفته ملی کودک گزارشی ارائه داد.

همچنین در این نشست صمیمانه دانش آموزان نمونه‌ی مسابقات ملی و بین المللی کانون پرورش کودکان ونوجوانان گیلان هم در خصوص فعالیت‌ها و رتبه‌های کسب شده خود مطالبی ارائه کردند.

در پایان این نشست هم استاندار از ایلیا صفدری، زهرا شجاعی فرد، فاطمه شهربانویی، آتنا صفوتی، درسا حسین زاده و شیوا کاظمی دانش آموزان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برگزیده‌ی مسابقات ملی و بین المللی با اهدا لوح و جوایزی قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.