ایجاد مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان در تربت‌حیدریه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: با اختصاص زمینی واقع در شهرک ولیعصر (عج) این شهرستان، فرایند احداث ساختمان شماره ۲ را امسال آغاز خواهیم کرد.

 ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در آیین بازگشایی ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تربت‌حیدریه به مناسبت هفته گرامیداشت کودک گفت: با توجه به نگاه مثبت مدیران ستادی، سعی می‌کنیم کلنگ آغاز ساخت، تا پایان امسال بر زمین زده‌شود.

الهه چاکری مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تربت‌حیدریه نیز سال آغاز فعالیت کانون در این خطه را، ۱۳۵۴ عنوان کرد و گفت: با توجه به قدمت ساختمان و افزایش شمار دوست‌داران کانون، نیاز به انجام ترمیم و مرمت بنا احساس می‌شد.

او افزود: بر این اساس با مساعدت نماینده مردم منطقه در مجلس، مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان تصویب و با پیگیری‌های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و معاونت فنی و عمرانی فرمانداری تخصیص یافت و به علاوه مبلغ ۸۰ میلیون تومان نیز افراد خیر برای امور عمرانی کمک کردند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تربت‌حیدریه ادامه داد: با مساعدت اداره راه و شهرسازی، هزار مترمربع زمین به این مهم اختصاص یافت.

چاکری بیان کرد: تا قبل کرونا، جمعیت فعال ما نزدیک به ۲ هزارنفر بود، اما اکنون به دلیل آنکه برخی اعضای به صورت غیرحضوری فعالیت خود را ادامه دادند، لذا جمعیت کنونی اعضای فعال به هزار نفر رسیده‌است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.