رونمایی از پوستر رویداد طراحی بسته بندی در قزوین

در مراسمی با حضور مدیران فرهنگی و صنعتی استان از پوستر رویداد طراحی بسته بندی در خانه خلاق قزوین رونمایی شد.

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین در آئین رونمایی از پوستر رویداد طراحی بسته بندی، گفت: این رویداد برای استفاده از ظرفیت هنرمندان استان قزوین در رشته‌های طراحی و گرافیک به منظور ارتقای صنعت بسته بندی در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: تلاش داریم تا در قالب این رویداد‌ها ایده‌های بسته بندی را در اختیار صنعتگران قرار داده و صاحبان صنعت نیز نیاز‌های خود را در این حوزه به هنرمندان اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از بسته بندی به عنوان فروشنده خاموش یاد کرد و گفت: خوشه بسته بندی در قزوین با ۲۱۷ عضو، ظرفیت مناسبی در این صنعت دارد و ما تلاش داریم تا با استفاده از این ظرفیت و توان هنرمندان بومی، نیاز‌های صنایع کوچک و متوسط استان را در بخش بسته بندی مرتفع کرده و پاسخ دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در ادامه در خصوص این رویداد به خبرنگار ایرنا گفت: این رخداد با همکاری و تعامل بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با هدف کمک به تولید داخلی در حال برگزاری است.

محمدحسین فائزی افزود: ارتقای سطح فنی طراحان و گرافیست‌های قزوین، ایجاد تعامل بین مصرف کنندگان بسته بندی یعنی صنعتگران با هنرمندان و طراحان و ارایه خدمات طراحی، چاپ و بسته بندی به صنایع و در کنار آن انتقال چرخه اقتصادی گرافیکی به استان از اهداف برگزاری این رخداد به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از صنعتگران قزوین خدمات طراحی مربوط به بسته بندی خود را از تهران دریافت می‌کنند در حالی که در قزوین هنرمندان و طراحان بسیار خوبی داریم که می‌توان از ظرفیت آن‌ها در این بخش استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.