تحقق بیش از ۵۰ درصدی سهم شهرستان پاوه بر اساس سند اشتغال

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از تحقق بیش از ۵۰ درصدی سهم شهرستان پاوه بر اساس سند اشتغال این استان خبر داد.

مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه بر اساس سند اشتغال استان کرمانشاه ایجاد ۴۶ هزار شغل طی سال جاری پیش بینی شده است، گفت : سهم شهرستان پاوه از این پیش بینی ۲ هزار و ۴۷۰ فرصت شغلی بوده که تاکنون بیش از ۵۰ درصد آن محقق شده است.

وی با اشاره به برگزاری متعدد کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پاوه، افزود: رسالت جلسات کارگروه در شهرستان‌ها سنگین و خطیر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: هماهنگی و برنامه ریزی ایجاد اشتغال، رسالت اصلی کمیته اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان‌ها بوده و با توجه به وضعیت کنونی نرخ بیکاری در این استان این وظیفه در شهرستان‌های تابعه کرمانشاه سنگین و خطیر است.

احمدی با بیان اینکه شغل‌های ایجادی توسط کمیته نظارت شهرستان‌ها به منظور راستی آزمایی نظارت می‌شود، گفت: این نظارت از طریق سامانه نظارت، ارتباط تلفنی، نظارت میدانی و نظارت توسط مراکز کاریابی صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: شهرستان پاوه دارای ظرفیت‌های بالقوه زیادی در حوزه‌های مختلف اقتصادی است که می‌تواند در اشتغالزایی بالا مؤثر باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.