برگزاری همایش نور چشم برای دانش آموزان دختر مشهدی

همایش بزرگ کشوری نور چشم روز سه‌شنبه با حضور پنج هزار نفر از دانش‌آموزان دختر دبیرستانی در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی برگزار شد.

سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پنج هزار دانش‌آموز دختر مشهدی جمع شده‌اند تا برای سال تحصیلی جدید از ثامن الحجج (ع) نور و برکت بگیرند تا سال تحصیلی پرخیر و برکتی داشته باشند.

او افزود: امروز حضور در این مکان مقدس شروعی برای طرح‌های جدید آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ از جمله طرح محراب با موضوع اقامه نماز، طرح بهار زندگی با موضوع جشن تکلیف، طرح سه میم با موضوع پیوند نماز با مدرسه، منزل و مسجد و همچنین طرح چون و چرا با موضوع جلسات گفتمان دینی است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: امید است شما عزیزان که به نمایندگی از میلیون‌ها دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه ایران در این مکان مقدس حضور پیدا کرده‌اید، ترویج کننده نماز برای سایر دانش‌آموزان باشید.

پنج هزار دانش‌آموز دختر مشهدی در همایش نور چشم  شرکت کردند

سید محمد اسماعیل اصغرزاده رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این همایش همزمان با هفته وحدت با حضور پنج هزار دانش‌آموز دختر از دبیرستان های متوسطه اول و دوم مشهد در حرم مطهر رضوی برگزار شده است.

او افزود: این برنامه همراه با جشنی با شکوه در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) به همراه اقامه نماز جماعت در این مکان مقدس برپا شده است.

رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: قرار است برنامه‌های اقامه نماز را امسال در مدارس به صورت ویژه‌تری پیگیری کنیم و این همایش شروعی رسمی برای اعلام برنامه‌های متمرکز، منظم و مستمری است که قرار است در مدارس خراسان رضوی اجرا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار