رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی:

جمهوری اسلامی ایران جزیره امنیت است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: نظام اسلامی با ۱۵ کشور مرز آبی و خاکی دارد اما ما همچون یک جزیره امن هستیم.

حجت‌الاسلام علیرضا رامیار رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در همایش تجلیل از خادمان تامین امنیت و آرامش که به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و فراجا به میزبانی اتاق اصناف تربت‌حیدریه برگزار شد گفت: این امنیت به برکت وجود مرزداران و سربازانی به دست آمده که برای تامین آن از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و در این راه حتی از جان خود نیز گذشته‌اند.

او افزود: باید اذعان کرد که مدیون خون شهدا هستیم و به برکت خون شهدا امروز از قدرت دفاعی بسیار بالایی برخورداریم.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: از آنجا که همیشه به قطار در حال حرکت سنگ می‌زنند، دشمنان، چشم دیدن موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ما را ندارند و در تلاشند تا کشور را ناامن جلوه دهند.

اقتصاد و فرهنگ یک کشور وابسته به امنیت آن است

حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی امام جمعه تربت حیدریه گفت: اگر امنیت یک کشور از بین برود، به تبع آن اقتصاد و در پی آن فرهنگ نیز از بین خواهد رفت و زمانی که مردم آرامش اقتصادی شان به هم بخورد ناراضی می‌شوند.

او  افزود: وقتی همه این‌ها از بین برود، اقتدار یک کشور نیز از بین خواهد رفت و برخی در خارج کشور اقتصاد رو به رشد ما را نشانه گرفته‌اند تا کشور ما را ناامن جلوه دهند.

امام جمعه تربت حیدریه ادامه داد: مشکل اینجاست که ضربه اصلی نصیب مردم می‌شود و به معیشت و اقتصادشان لطمه وارد می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی بیان کرد: مردم فهیم و قدردان ما اجازه نخواهند داد که تامین امنیتشان، دستخوش نیرو‌های خارجی قرار گیرد.

نهم دی روز پیروزی بر فتنه‌گران در تقویم سیاسی ایران 

حجت‌الاسلام رمضانعلی حاج‌محمدی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تربت‌حیدریه گفت: پرسنل خدوم این یگان در تامین امنیت مردم، با مشکل زیادی مواجه نیستند، زیرا مردم تربت‌حیدریه  تا امروز در تمامی فضا‌های ناآرام کشور، هیچ‌گاه با اغتشاشگران همسو نشده‌اند.

او افزود: از همان ابتدای انقلاب مردم این خطه ۴۳ روز زودتر از سایر نقاط کشور کار عوامل پهلوی را تمام کردند و هر چند نهم دی در تقویم سیاسی ایران روز پیروزی بر فتنه‌گران محسوب می‌شود، اما در این خطه نهم دی ۵۷ یادآور پیروزی مردم تربت‌حیدریه بر طاغوت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.