بازدید وزیر کشور از تصفیه خانه آب سنندج / پیشرفت ۹۰ درصدی سامانه انتقال آب سد آزاد به سنندج

وزیر کشور امروز پس از ورود به سنندج از تصفیه خانه آب این شهر بازدید کرد.

 

وحیدی وزیر کشور با هدف بازرسی از نحوه پیشرفت طرح انتقال آب سد آزاد به شهر سنندج امروز صبح وارد سنندج شد.

وزیر کشور در این بازدید بر ضرورت تسریع در اتمام و اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: تمام هم‌ و غم دولت سیزدهم رفع دغدغه‌های مردم است.

او با تاکید بر اینکه منافع و اهداف این طرح محقق شود، تصریح کرد: امیدواریم هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

وحیدی با اشاره به گزارشی از مجری طرح‌ اظهار داشت: پیش‌بینی این است که این پروژه تا آخر امسال به بهره‌برداری برسد و آب با کیفیتی تحویل مردم داده شود.

او با بیان اینکه این پروژه با سرعت خوبی پیشرفت داشته و منابع مالی آن تامین است، افزود: طرح انتقال آبرسانی از سامانه انتقال آب آزاد به تصفیه‌خانه سنندج هم‌اکنون بالای ۹۰ درصد پیشرعت داشته و پس از افتتاح وارد چرخه استفاده خواهد شد.

وزیر کشور با ذکر اینکه با افتتاح این پروژه نیازمندی‌های حوزه صنعت و کشاورزی رفع و ۵ هزار هکتار زیر کشت خواهد رفت، تصریح کرد: طرح انتقال آب کارکرد بسیار خوبی داشته و باعث اشتغال‌زایی و از بحران و فرونشست منطقه قروه و دهگلان جلوگیری خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه هم‌اکنون یک هزار هکتار اراضی کشاورزی زیر کشت رفته است، ادامه داد: نیاز حوزه صنعت نیز به میزان ۸ میلیون متر مکعب تامین خواهد شد.

از دیگر برنامه‌های وزیر کشور حضور در مراسم گرامیداشت هفته وحدت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.