برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری شهر‌های آذربایجان شرقی در تبریز

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری گفت:همایش و نمایشگاه ملی فرصت‌های سرمایه گذاری شهر‌های آذربایجان شرقی ۲۱ مهر ماه امسال در تبریز برگزار می‌شود.

آقای موحدنیا گفت:نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری شهر‌های آذربایجان شرقی با حضور بیش از ۵۰۰ سرمایه گذار بومی منطقه آذربایجان و ارائه ۱۳۰ بسته کامل سرمایه گذاری با ارزش ۳۳ هزار میلیارد تومان ۲۱ مهر ماه امسال در تبریز برگزار می‌شود.

آقای موحدنیا محور‌های سرمایه گذاری را اقتصاد شهری و درآمد پایدار، محیط زیست و مدیریت پسماند، عمران و پروژه‌های زیرساختی، حمل و نقل عمومی و ترافیک، گردشگری و تفریحات شهری، خدمات اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری و شهرسازی، شهر هوشمند و دانش بنیان، اکوتوریسم و بوم گردی برشمرد.

وی افزود: بخش اصلی طرح‌ها برای شهر تبریز است و هدف ما اجرایی کردن توسعه شهری با رضایت شهروندان و تامین نیاز‌های شهر است. به عنوان مثال تبریز به لحاظ تجاری اشباع شده و در این همایش عمده پیشنهادات ما در زمینه حمل و نقل است.

آقای موحدنیا تاکید کرد: تمام طرح‌های سرمایه گذاری به لحاظ آماده بودن مشخصات زمین، قیمت‌ها، ویژگی‌های فنی، عوارض شهرداری مراحل مختلف را طی کرده اند تا سرمایه گذار سردرگم نماند. همچنین علاوه بر این ۱۳۰ بسته از ایده‌های جدید ارائه شده توسط شرکت کنندگان نیز استقبال می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.