مراسم عهد سربازی در ستاد فرماندهی ناوگان شمال نیروی دریایی

مراسم عهد سربازی امروز در ستاد فرماندهی ناوگان شمال منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) انزلی برگزار شد.

امیردریادار دوم عرشه و ستاد حمیدرضا سعادت در مراسم عهد سربازی در ستاد فرماندهی ناوگان شمال گفت: عنوان سربازی امام زمان (عج) به عنوان افتخاری بر روی دوش همه ماست تا در زمان غیبت ایشان با تبعیت از نائب برحقش وظایف خود را انجام داده و این انقلاب را زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) سازیم.

او افزود: احساس امنیت مردم، مرهون زحمات و تلاش افرادی است که با به خطر انداختن جان خود از خاک و ناموس این میهن محافظت کرده و امنیت جامعه را تأمین می‌کنند.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش وقایع اخیر را دسیسه دشمنان نظام به سرکردگی آمریکا دانست و گفت: گرامیداشت ایامی همچون هفته دفاع مقدس به عنوان یک نماد مقاومت است.

به گفته دریادار دوم سعادت، عداوت دشمنان به شکل‌های مختلف بعد از دوران دفاع مقدس ادامه داشته و معاندان نظام در تمام این مدت برای طراحی توطئه‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی بیکار ننشستند.

او تصریح کرد: از حدود ۱۵ سال قبل که دشمنان نظام برای خدشه دار کردن امنیت دریا‌ها باعث ایجاد اخلال در کشتیرانی شدند، مأموریت نیروی دریایی از محدوده آب‌های داخلی فراتر رفته است.

فرمانده ناوگان دریایی شمال کشور همچنین گفت: سپید جامگان نیروی دریایی راهبردی ارتش با حضور شبانه روزی در آب‌های بین المللی در قالب ناوگروه‌های مختلف، تأمین امنیت کشتی‌های تجاری را برای تداوم تجارت بین المللی کشور در دستور کار خود قرار دادند.

در این مراسم که با حضور یگان‌های نظامی ارتش و مقامات ارشد نظامی و انتظامی گیلان برگزار شد، یگان‌های حاضر در میدان عهدنامه بیعت با امام زمان (عج) را قرائت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.