جشنواره رسانه‌ای تبریز ما به ایستگاه آخر رسید

دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌ای -پژوهشی تبریز ما با اشاره به پایان داوری آثار ارسالی به دبیرخانه اعلام کرد: آیین اختتامیه این رویداد رسانه‌ای شنبه آینده بیست و سوم مهر ماه برگزار می‌شود.

آقای دهقان  با بیان اینکه در مجموع ۱۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره تبریز ما ارسال شده است گفت: داوری آثار در ۲ بخش رسانه‌ای و پژوهشی در محور‌های اقتصاد شهری، عدالت شهری، حاشیه نشینی و بافت فرسوده، شهرسازی و معماری و ... انجام گرفته و نفرات برگزیده در آیین اختتامیه، معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی اضافه کرد: اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای - پژوهشی تبریز ما با حضور اعضای شورای شهر تبریز، مدیران شهرداری و اهالی فرهنگ و رسانه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره از بیش از ۳۰ رسانه بود، ادامه داد: برای دقت در انتخاب نفرات برتر، هیات انتخاب و اعضای هیات داوران جشنواره، آثار ارسالی به دبیرخانه را در ۲ نوبت و با دقت تمام، تعیین شاخص‌های عمومی و اختصاصی برای هر قالب خبری بررسی کردیم.

آقای دهقان ابراز امیدواری کرد که برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای - پژوهشی تبریز ما زمینه ساز تداوم این رویداد رسانه‌ای با قوت بیشتر در دوره‌های بعدی و ایجاد بستر لازم برای تعامل هر چه بیشتر فعالان رسانه‌ای با مدیریت شهری و شورای شهر تبریز باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار