جذب ۲۰ میلیارد تومان در حوزه فنی و حرفه ای در لرستان

مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: بیش از ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه فنی حرفه‌ای در لرستان جذب شد.

حشمت اله معتمدی  مدیرکل فنی و حرفه ای لرستان اظهار داشت: در سفر ریاست جمهوری به استان لرستان، ۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های فنی و حرفه ای استان لحاظ شد که تاکنون ۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از اعتبار، جذب شده است.

او افزود: برای پروژه تجهیز دپارتمان های ای تی، ورشو سازی، کشاورزی و عشایر سه میلیارد تومان، تکمیل مرکز فنی حرفه ای خواهران ازنا دو میلیارد تومان، تکمیل مرکز دو فنی و حرفه ای بروجرد ۱۲ میلیارد تومان و برای تجهیز کارگاه فنی و حرفه ای استان پنج میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

مدیرکل فنی و حرفه ای لرستان عنوان کرد: تاکنون اعتبارات مربوط به دپارتمان ها، تکمیل مرکز بروجرد و تجهیز کارگاه صد درصد تخصیص یافته و اعتبارات مربوط به مرکز خواهران ازنا نیز ۱۵ درصد اختصاص یافته است.

معتمدی با اشاره به دپارتمان ورشوسازی شهرستان بروجرد، گفت: این دپارتمان به عنوان پایلوت در کشور در این شهرستان به زودی افتتاح می شود و با محقق شدن کامل اعتبارات، شاهد تکمیل پروژه های فنی و حرفه ای در استان خواهیم بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.