آیت الله علم الهدی

مرحوم موید خادم با اخلاص اهل بیت(ع) بود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پیامی به مناسبت درگذشت شاعر اهل بیت(ع) سید رضا موید نوشت: آن مرحوم خادم با اخلاص اهل بیت(ع) بود و یک عمر قریحه و ذوق ادبی خود را به پای سیدالشهدا (ع) و دُردانگان آن حضرت ریخت.

آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی روز شنبه در پیامی به مناسبت درگذشت سیدرضا موید از شاعران آیینی خراسان گفت: رحلت جانگداز استاد شعر و ادب جناب حاج آقای موید موجب تاثر خاطر اینجانب گردید.

او افزود: مرحوم موید در زمره سرسپردگان و دلدادگان عزیزان خدا و اسوه ای برای حدیث شریف امام صادق(ع) بود که فرمودند رحم الله من حببنا الی الناس.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: این ضایعه دردناک را به جامعه شعر و ادب و همه دربانان و نوکران مخلص ائمه اطهار(ع) و فرزندان برومند آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات آن فقید سعید را همراه با صبر و اجر بازماندگان از درگاه حضرت احدیت مسالت می‌نمایم.

مرحوم موید، دلدادگی خود را به اهل بیت(ع) و انقلاب نشان داد

 

احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی هم در پیام خود به مناسبت درگذشت سیدرضا موید نوشت: با تاسف و اندوه درگذشت استاد برجسته شعر آئینی و خادم با اخلاص بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) جناب آقای سید رضا مؤید را به خانواده ایشان و عموم علاقه‌مندان تسلیت عرض می‌کنم.

 

او افزود: این استاد برجسته و خدمتگزار فرهنگ رضوی همه عمر خویش را به مدح و منقبت اهل بیت (ع) و به ویژه امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) پرداخت و دلدادگی خویش به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در اشعاری گوناگون بروز داد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: در جوار مضجع شریف و نورانی حضرت ثامن الحجج(ع) از درگاه ایزد منان پاداش معنوی و شکیبایی برای بازماندگان محترم و رحمت و رضوان الهی را برای آن خادم با اخلاص و دلداده اهل بیت(ع) مسألت می‌نمایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.