اتلتیکو و بارسلونا بالاخره بر سر گریزمان به توافق رسیدند

توافق میان دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکومادرید به بازگشت نهایی بازیکن فرانسوی که به صورت قرضی بارسلونا را به مقصد این ترک کرده بود، منجر شد.

به نقل از فابریتزیو رومانو، اتلتیکو مادرید برای دائمی کردن قرارداد آنتوان گریزمان با بارسلونا به توافق رسید. روخی‌بلانکوس برای دائمی کردن قرارداد قرضی این مهاجم ۳۱ ساله مبلغ ۲۰ میلیون یورو همراه با پاداش (حدود ۲ میلیون یورو) را به بارسا پرداخت خواهد کرد.

توافق جدید این دو تیم در حالی است که پیش‌تر اتلتی بند خرید اختیاری ۴۰ میلیون یورویی گریزمان را در اختیار داشت، اما آن‌ها حاضر نشدند قرارداد مهاجم فرانسوی‌شان را با این رقم دائمی کنند و این مسئله باعث بروز کشمکش‌هایی میان اتلتیکو و بارسلونا شد. حالا این اختلاف‌ها حل شده و اتلتیکو مادرید در تابستان، ۲۰ میلیون یورو به بارسا می‌پردازد.

همچنین قرار است این فوتبالیست طی قراردادی که تا سال ۲۰۲۶ ادامه خواهد داشت، دوباره حقوق خود را به حدود هفت میلیون یورو در سال کاهش خواهد داد.

گریزمان جایی در تفکرات ژاوی ندارد و به همین خاطر بارسلونا هم حاضر شد که به اتلتیکو تخفیف دهد تا این ستاره فرانسوی تا سال ۲۰۲۶ و به صورت نهایی با تیم قرارداد امضا کند.

این ستره فرانسوی در ۷ بازی که برای اتلتیکومادرید در فصل جاری به میدان رفته ۲ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل هم داده است. او در لیگ قهرمانان اروپا در سه بازی یک گل به ثمر رسانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار