مقاوم سازی ۲۱۰۰ واحد مسکن روستایی در سیستان وبلوچستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: امسال ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد روستایی مقاوم سازی شده در استان توسط بنیاد مسکن احداث خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: امسال ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد روستایی مقاوم سازی شده در استان توسط بنیاد مسکن احداث خواهد شد که ۲ هزار و ۱۰۰ واحد از این تعداد در هفته عشایر و روستا افتتاح خواهد شد.

بیک مداح  در بازدید از طرح‌های مقاوم سازی مسکن روستایی استان سیستان و بلوچستان افزود: این واحد‌ها با استفاده از تسهیلات ۱۰۰میلیون تومانی در قالب طرح ملی مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی احداث می‌شوند که با احتساب این تعداد نرخ مقاوم سازی در استان به ۵۵ درصد نزدیک خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان همچنین گفت: براساس طرح ملی مقاوم سازی مسکن روستایی تا سال ۱۴۱۰ تمامی ۲۷۱ هزار و ۶۶۸ واحد مسکونی در استان نوسازی و دارای استاندارد‌های لازم خواهند بود.

به گزارش ایسنا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، همچنین از افتتاح ۴ طرح هادی روستایی با اعتبار ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در هفته روستا و عشایر خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل ۲۶ هزار و ۶۵۰ متر آسفالت روستایی در روستا‌های عادل آباد زاهدان، سنچولی زهک، قادر آباد خاش و شکر آباد در میرجاوه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار