نیرو‌های مسلح ستون اقتدار و امنیت کشور هستند

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور گفت: نیرو‌های مسلح ستون اقتدار و امنیت کشور هستند و آحاد ملت باید قدردان زحمات این قشر باشند.

مجتبی شیرودبزرگی عصر سه‌شنبه در نشست شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم استان مرکزی با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان گفت: اقتدار نیرو‌های مسلح کشور سدی محکم در برابر تهدید‌های دشمنان است.

وی ادامه داد: فضای مجازی امروز به عنوان یک فرصت و البته تهدید در صورت مدیریت نشدن، به عنوان لغزشگاه است و بستری برای فتنه انگیزی دشمنان تبدیل شده و دشمنان در فضای مجازی آرایش جنگی گرفته اند و ما نیز باید خود را برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان آماده کنیم.

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور با اشاره به اینکه متاسفانه دشمن اغتشاشات اخیر را در بستر فضای مجازی به وجود آورد و با روایت‌های دروغ و نیرنگ، ذهن مردم و خصوصا جوانان و نوجوانان رو بمباران فکری کرد، گفت: امروز بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای بصیرت افزایی و تحقق جهاد تبیین یک ضرورت مهم است.

بزرگی افزود: دشمنان ملت ایران که ۴۳ سال در راهبرد‌های خود با شکست جدی مواجه شدند امروز از طریق فضای مجازی با عملیات روانی به دنبال تحریک جوانان و نوجوانان برای آشوب و اغتشاشات خیابانی هستند و باید همواره نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار بود.

وی با بیان اینکه تغییر باور‌های دینی و انقلابی مردم و زیرسوال بردن ارزش‌ها و سنت‌های الهی راهبرد دشمنان در فضای مجازی است، گفت: دشمن با ترویج سبک زندگی غربی و زیرسوال بردن غیرت دینی به دنبال انحراف مسیر جوانان از رشد و بالندگی است و لذا تولید محتوای فاخر و اثرگذار همراه با خلاقیت یک ضرورت مهم است.

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور تأکید کرد: بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی از اولویت‌های مهم است و لازمه آن پای کارآوردن همت و اراده و البته آموزش صحیح و مستمر است و باید اثرسنجی برنامه‌ها مستمر در دستور کار باشد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز گفت: حیات عزتمندانه و پیشرفت کشور در گرو قوی شدن در همه ابعاد است و باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» افزود: ایمان به خدا، عمل صالح، ولایتمداری و تفکر انقلابی و جهادی رمز موفقیت ملت ایران در ۴۳ سال گذشته است و مسیر پیشرفت و حرکت انقلاب به سمت قله‌های بلند با توکل بر خدا و تبعیت از ولایت است.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به دلیل اینکه تحمل دیدن پیشرفت‌ها و اقتدار روز افزون ملت در ابعاد مختلف را ندارند همواره در عرصه‌های مختلف علیه ملت توطئه انگیزی می‌کنند و ذات جبهه باطل دشمنی است و لازم است جبهه حق خود را در همه ابعاد قوی و مستقل کند تا در برابر توطئه دشمنان در امان بماند.

سردار کریمی با تأکید بر اینکه منطق انقلاب اسلامی قوی شدن در همه ابعاد است، گفت: سپاه در میدان‌ها و عرصه‌های مختلف با مجاهدت و پای کارآوردن ظرفیت‌ها منطق قوی شدن را دنبال می‌کند.

وی تأکید کرد: حیات عزتمندانه، کرامت و پیشرفت کشور در گرو قوی شدن در همه ابعاد است و دشمنان از ایران قوی به شدت هراس دارند و برای رسیدن به تمدن اسلامی نیازمند تحقق ایران قوی هستیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه قوی شدن در همه ابعاد یعنی دشمن را در عرصه‌های مختلف زمین گیر کنیم و به آن‌ها ضربه‌ای مهلک بزنیم، گفت: البته ایران اسلامی و انقلابی امروز علیرغم همه توطئه‌های ۴۳ ساله در اوج اقتدار و سربلندی است و دشمن در همه عرصه‌ها از جمله نظامی، فرهنگی و حتی اقتصادی شکست خورده است و به فضل الهی در عرصه جنگ شناختی با جهاد تبیین و هوشیاری ملت ایران و جوانان شکست سنگینی خواهد خورد.

سردار کریمی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران با تکیه بر مکتب عاشورا در عرصه‌های ولایتمداری، انقلابی گری، مقاومت، پایداری، مبارزه با ظالمان و مفسدین و خدمت صادقانه به مردم جلوه‌های شکوهمند و حماسه‌های ماندگاری رقم زده، گفت: سپاه پاسدار قرآن، اسلام، ولایت و مکتب انقلاب اسلامی و خادم ملت ایران است و مجاهدانه از ارزش‌های اسلامی و منافع مردم پاسداری می‌کند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مرکزی نیز گفت: قدرت و اقتدار نیرو‌های مسلح سرمایه ارزشمند نظام اسلامی است.

«همت محمدی» افزود: امروز به برکت تفکر انقلابی حاکم در نیرو‌های مسلح شاهد کارآمدی، اقتدار و آمادگی روز افزون نیرو‌های مسلح هستیم و وجود روحیه جهادی، مجاهدت، نشاط و بالندگی برای دفاع از ارزش‌های سلامی و خدمت به مردم در نیرو‌های مسلح یک نعمت بزرگ است که باید قدردان آن باشیم.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح بهترین حافظان اقتدار و امنیت کشور و منافع مردم هستند، گفت: وجود انگیزه و اراده دینی و انقلابی همواره موجب حرکت شتابنده آن‌ها به سمت پیشرفت و تحقق آرمان‌ها و اهداف بوده که همواره باید تقویت شود.

محمدی با اشاره به اینکه دشمن در حوادث اخیر از طریق فضای مجازی به دنبال ایجاد اغتشاش و نا آرامی بود، گفت: لازم است با جهاد تبیین توطئه‌ها و فتنه انگیزی دشمنان علیه جوانان خنثی شود و البته ملت ایران همواره هوشیار هستند و با حضور خود نقشه های دشمنان را خنثی می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.