برگزاری ۳۵ عنوان کلاس‌های آموزشی در فرهنگسرای بانو قزوین

بیش از ۳۵ عنوان کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف برای کودکان، نوجوانان، جوانان و بانوان در فرهنگسرای بانو شهرداری قزوین برگزار می‌شود.

ثبت نام کلاس‌های پاییزه فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) از اول مهرماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

در بخش علوم قرآنی، هنر‌های تجسمی و صنایع دستی کلاس‌های متنوعی نظیر، موسیقی، تئاتر، زبان انگلیسی، شمع سازی، بافتنی، قلاب بافی، نقاشی روی پارچه، قالی و گلیم بافی، رودوزی ها‌ی سنتی، خوشنویسی، خیاطی، چرم دوزی، عروسک دوزی، بافتنی، قلاب بافی، تریکو بافی، نقاشی و طراحی برای بزرگسالان، علاقه‌مندان و هنر دوستان دایر است.

همچنین کلاس‌های شاد کودکان سه الی ۱۰ سال در خانه کودک نظیر نقاشی، سفالگری، شعر و قصه، چرتکه و رباتیک، موسیقی، تئاتر و نمایش کودک و پیش دبستانی در این فرهنگسرا برقرار است.

از دیگر کلاس‌های دایر در فرهنگسرا بانو حضرت زهرا (س) نمایشنامه نویسی و فن بیان می‌باشد که علاقمندان می‌توان جهت ثبت نام به این فرهنگسرا مراجعه کنند.

همچنین کارگاه‌های مادر و کودک، کارگاه یک روزه روانشناسی، کارگاه یک روزه تغذیه و سلامت، کارگاه یک روزه مهارت‌های زندگی و کارگاه یک روزه همسران موفق در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند به بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، جنب بوستان هشت بهشت، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین طبقه چهارم مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار