کاهش ۲۰ درصدی آمار حوادث در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: امسال آمار حوادث رخ داده در چهارمحال و بختیاری حدود ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

عنایت‌الله راهنورد اظهار داشت: برای به‌روزرسانی آموزش نیرو‌های این سازمان برنامه‌ریزی‌های بسیاری انجام شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد، به عنوان مثال اجرای رزمایش یکی از این برنامه‌ها است.

وی افزود: آموزش‌های ابتدایی به صورت روزانه انجام و برای آموزش‌های در سطح بالاتر سعی می‌شود از استان‌های اصفهان و تهران مربیانی به چهارمحال‌وبختیاری دعوتخواهند شد تا نیرو‌های آتش‌نشانی شهرکرد از اطلاعات این افراد بهره‌مند شوند.


بیشتر بخوانید


راهنورد اضافه کرد: در مجموع سالیانه نزدیک به یک هزار تا یک هزار و ۱۰۰ عملیات از جمله عملیات امداد و نجات شامل تصادفات، حوادث آسانسور، سقوط از ارتفاع، نجات از چاه و عملیات‌های اطفای حریق از سوی آتش‌نشانی شهرکرد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بعضی کمبود‌ها در سایر تجهیزات آتش‌نشانی شهرکرد وجود دارد، به نحوی که عمر مفید تجهیزات به ویژه ماشین‌آلات ۱۰ سال است، اما ناوگان آتش‌نشانی شهرکرد بیش از ۱۰ سال عمر دارد و فرسوده محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار