تحویل ۵۰۰ خانه محروم به نیازمندان مازندرانی

۵۰۰ خانه محروم از ابتدای امسال تاکنون به نیازمندان مازندران تحویل شده است.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در حاشیه تحویل نمادین ۱۰ خانه به محرومان روستا‌های " کردکتی" و "درویش خیل" شهرستان آمل، گفت: بر اساس تفاهم نامه بین بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران و کمیته امداد امام خمینی، از ابتدای امسال تاکنون ۵۰۰ خانه در اختیار محرومان و نیازمندان استان قرار گرفته است.

او یکی از کارکرد‌های مهم سپاه در بخش بسیج سازندگی، ساخت خانه برای نیازمندان و محرومان استان برشمرد و افزود: خانه‌های تحویلی در دو روستای شهرستان آمل، با هزینه بیش از ۴ میلیاردتومان، توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل، کمیته امداد، خیّران و بخشی هم از آورده‌های شخصی متقاضیان تامین، پرداخت و تحویل داده شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران از تحویل ۱۳۰۰ خانه به نیازمندان استان، بر اساس تفاهم نامه مربوطه تا پایان امسال خبر داد و گفت: بقیه واحد‌ها نیز به تدریج با پیشرفت فیزیکی متفاوت در مازندران درحال ساخت داشته و تلاش خواهیم کرد به موقع تحویل متقاضیان داده شود.

سردار مسلمی با اشاره به اقدام دیگر بسیج سازندگی سپاه مازندران در حوزه تامین آب شُرب روستا‌های محروم و کم برخوردار مازندران در امسال، افزود: آبرسانی به ۱۸۰ روستا با اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان در برنامه امسال قرار داشته و تا پایان امسال تکمیل و تحویل روستاییان استان خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.