توزیع ۲۰۰ بسته لوازم التحریر در پویش مهرهمگانی

مسئول کمیته فرهنگی هیات ورزش‌های همگانی فارس گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی و با هدف دستگیری از نیازمندان طرح مهر همگانی راه اندازی و با مشارکت خیرین ۲۰۰ بسته لوازم التحریر تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

محمدرضا جعفری گفت: جامعه دارای مشکلات اقتصادی و معیشتی در بخش‌هایی است که نیازمند حرکت جمعی و کار خیر گروهی و جهادی است.

او گفت: با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی در همدلی اجتماعی و همزمان با سال تحصیلی ۱۴۰۱ و لزوم برخورداری دانش آموزان نیازمند از لوازم التحریر مناسب در این ایام به همت جمعی از ورزشکاران هیات ورزش‌های همگانی استان فارس و خیرین ۲۰۰ بسته لوازم التحریر جهت کودکان نیازمند و خانواده‌های فاقد سرپرست موثر و افراد دارای نیاز‌های ویژه، کیف، جامدادی، دفتر، خودکار، مداد رنگی، تراش و پاک کن و... تهیه  و با مشارکت خیران تحویل داده شد.

جعفری گفت: ورزشکاران و خیرین در مجموعه همگانی استان فارس با پیوستن به پویش مهر همگانی در کنار خانواده‌های نیازمند قرار گرفتند و شادی را به کودکان نیازمند هدیه کردند.

جعفری ضمن قدردانی از خبرانی که به پویش مهر همگانی کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس پیوستند، با عنایت طرح‌های اجتماعی و ورزشی این کمیته از همه خیرین درخواست کرد تا با مشارکت و حضور در طرح‌های کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی این کمیته را یاری کنند و با توجه برگزاری ارائه خدمات مشاوره رایگان در زمینه‌های مختلف تحصیلی، خانوادگی و فرزند پروری در نقاط محروم به همت روانشناسان و مشاوران خیر از طرح‌هایی است که به زودی در شهرستان شیراز اجرا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.