خدمت رسانی به ۲۵۰ سالمند در شهرستان بروجن

در ۲ مرکز روزانه جهاندیدگان و امین شهرستان بروجن به بیش از ۲۵۰ سالمند خدمات کاردرمانی، فیزیوتراپی، فرهنگی، آموزشی و رفاهی ارائه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری در آئین بزرگداشت روز سالمند در سرای سالمندان امین بروجن گفت: حدود ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر از جمعیت ۱۲۰ هزار نفری سالمندان چهارمحال و بختیاری از خدمات سازمان بهزیستی استان استفاده می‌کنند و مورد حمایت این سازمان قرار دارند.

علی نصیری با اشاره به سه مرکز شبانه‌روزی و ۱۵ مرکز روزانه برای نگهداری سالمندان در استان، افزود: در این مراکز خدماتی همچون کاردرمانی، فیزیوتراپی، فرهنگی، رفاهی و آموزشی به سالمندان مراکز شبانه‌روزی، روزانه و خدمت در منزل ارائه می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی خاطر نشان کرد: نهم مهرماه روز جهانی سالمند است و شعار امسال با عنوان "تاب آوری و مشارکت زنان سالمند" تاکید به توجه به این قشر دارد؛ تکریم سالمندان نباید تنها محدود به امروز باشد و همواره باید این قشر عزیز مورد تکریم و احترام قرار گیرند، زیرا سالمندان سرمایه‌های گرانقدر جامعه هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن با بیان اینکه سالمندان گنجینه‌های گرانبها و سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند که باید قدردان آن‌ها باشیم گفت: دوره سالمندی، دوران بسیار حساس و مهمی است که باید با ارج گذاری و حمایت از سالمندان، بتوانیم از تجربیات آنان به نحو شایسته‌ای استفاده کنیم.

فتاح کرمی گفت: در ۲ مرکز روزانه جهاندیدگان و امین شهرستان بروجن به بیش از ۲۵۰ سالمند خدمات کاردرمانی، فیزیوتراپی، فرهنگی، آموزشی و رفاهی ارائه می‌شود.

وی افزود: سرای سالمندان امین بروجن به صورت شبانه روزی نیز قابلیت نگهداری از ۴۸ سالمند را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار