افراد مشهوری که نمکدان شکستند؛

از آموزش ساخت کوکتل مولوتف تا نمایش پرچم تجزیه‌طلبان

تشویش به اغتشاش جرم مشترک سلبریتی هایی است که نمک خوردند و نمکدان شکستند.

شهریور ۱۴۰۱ هم در تاریخ کشور با یادآوری روزهای تلخ آشوب و نا امنی در ردیف سایر تاریخ‌های آشوب از جمله ۸۸، دی ۹۶ و آبان ۹۸ ماندگار شد.

اعتراضاتی که اواخر شهریور آغاز و در مهر ماه رنگ و بوی اغتشاش به خود گرفت. اغتشاشاتی که منجر به کشته شدن تعدادی از هم‌وطنان عادی و شهادت نیروهای تأمین امنیت شد.


بیشتربخوانید


علاوه بر خسارت جانی، این اغتشاشات خسارت‌های فراوانی هم به بیت المال زد و منجر به تخریب ده‌ها ساختمان دولتی از جمله بانک، فروشگاه‌ها، ادارات دولتی، معابر عمومی، اتوبوس‌ها و آمبولانس‌ها و حتی خودروی افراد عادی شد.

هم صدایی داخلی‌ها با خارجی‌ها

در این میان نکته مهم هم صدایی برخی داخلی‌ها با اغتشاشگران بود نکته‌ای که دوشنبه هفته گذشته و در جلسه شورای عالی قضائی از سوی رئیس قوه قضائیه مورد انتقاد قرار گرفت.

غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه ضمن اتمام حجت با اغتشاشگران، اعلام کرد: با اغتشاشگران، متعرضین به مال، جان و عرض مردم برخورد بازدارنده می‌شود و کسانی که با دشمن کینه‌توز همصدا و همدست شدند و جوانان را تحریک کرده و آنان را به خیابان آوردند و عناصری که به عنوان عوامل مزدور دشمن به جان و مال مردم تعرض کردند، بدانند که با آنها برخورد سختی می‌شود و این حکم عقل و شرع و قانون است که دست و پای دشمن در سرزمینمان قطع شود.

رئیس عدلیه در ادامه به اقداماتی که از جانب برخی چهره‌های مشهور برای تحریک جوانان به اغتشاش‌آفرینی صورت می‌گیرد نیز اشاره کرد و تصریح کرد: کسانی که با حمایت این نظام مشهور شدند و به جای اینکه در روز سختی در کنار مردم باشند با دشمن همصدا شدند و دشمن از طریق زبان و صفحات مجازی آنها اغتشاش ایجاد کرد و جوانان را بدین وسیله تحریک کردند که به خیابان‌ها بیایند و مسببین این اعمال، پشتیبانان آنها و کسانی که با جعل و نشر مطالب کذب، مردم را تحریک کردند، همه آنها بدانند که خسارت‌های مادی و معنوی به بار آمده برای مردم و کشور را باید پس دهند و پرداخت کنند و این بار به کمک مردم و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عوامل اصلی شناسایی خواهند شد و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

اجرای دستور قاضی القضات پس از ۴۸ ساعت

۴۸ ساعت پس از دستور قاضی القضات، برخورد با محرکان داخلی اغتشاشات آغاز شد.

به عنوان نمونه «محمود شهریاری» یکی از این افراد است.

در پی اعلام جرم علیه برخی از سلبریتی‌ها به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن، محمود شهریاری مجری سابق صدا و سیما با صدور دستور قضائی هفته پیش آغاز شد.

پست محمود شهریاری برای ساخت کوکتل مولوتوف

وی با انتشار پستی نحوه ساخت کوکتل مولوتف را آموزش داد و از مردم خواست به آشوب‌ها بپیوندند.

نمونه خارج نشین این دعوت به آشوب‌ها هم علی کریمی است. فردی که مهاجرت کرده و از خارج از کشور، مردم را به جان هم می‌اندازد.

پست علی کریمی

حسین ماهینی هم از دیگر محرکان این آشوب‌ها بود. بازیکن اسبق پرسپولیس که در چند روز گذشته مطالبی را در جهت حمایت و تشویق به اغتشاشات در صفحات مجازی خود منتشر کرده بود دو روز پیش با حکم مقام قضائی دستگیر شد.

البته شنیده شده برخی از بازیگران هم به قوه قضائیه فراخوانده شده و مورد ارشاد قرار گرفتند.

نکته حائز اهمیت دیگر این است که گروهک‌هایی در دنیا وجود دارند که آنها دشمنان قسم خورده ایران و ایرانی هستند. آنها به دنبال تجزیه ایران و منفک شدن بخشی از خاک کشور هستند. هیچ فرد ایرانی میهن‌دوستی با این افراد مخرج مشترک پیدا نمی‌کند. در این زمانی که سپاه پاسداران با حمله‌های مکر به مقرهای گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب کومله و دموکرات در کردستان عراق تلاش بر حفظ امنیت ایران دارد، باز افرادی از جنس سلبریتی‌های ناآگاه پیدا می‌شوند تا از این افراد حمایت کنند. یکی از این افراد کاوه رضایی است. وی با انتشار یک عکس با پرچم تجزیه طلبان کردستان در اینستاگرام به مرگ مهسا امینی واکنش نشان داد.

پست کاوه رضایی

جرم مشترک برخی سلبریتی ها

تشویش به اغتشاش جرم مشترک سلبریتی هایی است که نمک خوردند و نمکدان شکستند. کسانی که با حمایت و پول بیت المال رشد کرده و شناخته شدند حالا مردم را تشویق به تخریب اموال عمومی بیت المال کردند.

حمایت سلبریتی ها از کومله‌ها و اغتشاش گران در برخی از موارد به خاطر عدم آگاهی و بی سوادی آنها و در برخی موارد هم همنوایی با دشمن بود. با این حال قانون گذار در این رابطه اتمام حجت کرده است.

در قانون و در ذیل ماده ۴۹۸ قانون مجازات اسلامی صراحتاً آمده است که «هر کس با هر مرامی، دسته، جمعیت یا شعبه جمعیتی بیش از دو نفر در داخل یا خارج از کشور تحت هر اسم یا عنوانی تشکیل دهد یا اداره نماید که هدف آن بر هم زدن امنیت کشور باشد و محارب شناخته نشود به حبس از دو تا ده سال محکوم می‌شود.»

علاوه بر این در ماده ۵۰۰ قانون مجازات اسلامی هم آمده است که «هر کس علیه نظام جمهوری اسلامی ایران یا به نفع گروه‌ها و سازمان‌های مخالف نظام به هر نحو فعالیت تبلیغی نماید به حبس از سه ماه تا یکسال محکوم خواهد شد.»

در پایان لازم به ذکر است این اعلام جرم‌ها از سوی مدعی العموم و حسب دستور رئیس قوه قضائیه و در راستای اجرای قانون صورت گرفته است.

همچنین برخوردها صرفاً به این افراد ختم نشده و بر اساس پیگیری‌ها، همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳۱
در انتظار بررسی: ۷
Iran (Islamic Republic of)
معصومی
۲۲:۵۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
دیه شهیدان حادثه شاهچراغ باید پرداخت کنن واز فوتبال وسینمای ایران اخراج بشن
Netherlands
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
ب امید ازادی ازین زندان.زنده ایم و قد مرده حق نداریم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
کاری به درگیری و اعتشاشات ندارم من میگم گرونی استارت این کاراست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۵۶ ۲۰ مهر ۱۴۰۱
برخورد قاطع
Germany
زهرا
۱۷:۵۵ ۱۲ مهر ۱۴۰۱
فقط میتونم بگم خاک تو سر ساندیس خورت
Iran (Islamic Republic of)
آخوند بسیجی پیرو همیشگی نظام ولایت مطلقه ولی فقیه
۰۲:۴۵ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
تمام این ارازل و اوباش و تلبریدی ها سرباز فراری اند باید فوراً برخورد قضایی صورت گیرد و به خدمت بروند یا جریمه سنگین بپردازند و اموالشان مصادره شود
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی همیشگی پیرو ولایت مطلقه فقیه آخوند ولایت معاش انقلابی
۰۴:۵۴ ۱۲ مهر ۱۴۰۱
تمام این اختشاش گرها و ارازل اوباش و تلبریدی ها سرباز فراری اند باید هرچه زودتر با آن ها برخورد قضایی صورت گیرد و خدمت بروند و جریمه های سنگین بپردازند.
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۲:۲۱ ۱۲ مهر ۱۴۰۱
این گرد و غبار از خس و خاشاک خزان است ، تا باد وزان است.
کوتاهی شب تا سحر و صبح عیان است ، هنگام اذان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۱
خاک تو سرت باین تجزیه تحلیلی و نتیجه ای ک گرفتی،خام و آب دوغ خیاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۱
من یک نظامی هستم تا آخرین قطره خون از نظام و امنیت داشتن در کشور دفاع میکنیم و اجازه نمیدهیم چند تا بچه سوسول غرب زده امنیت کشور را مختل کنند، بچرخ تا بچرخیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۲ مهر ۱۴۰۱
شیرمادر نان پدر حلالت ، ماهم تا پای جان پای انقلاب و رهبری ایستاده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۱
لطفا قوه قضاییه و نیروی انتظامی برخورد کنند. بیش از این نگذارین کشور با این نا امنی اسیب ببینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
سلبریتی داعشی های ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
آن مادر و فرزند خرد سالی که مجروح شدن و کودک خردسال تا ابد نابینا شده را آیا امثال پزشکیان وکرباسچی و دیگر اصلاح طلبها و سلبریقی ها پیش خدا جواب میدن آیا افرادی که در زاهدان از دنیا رفتن را اینها جواب میدن راستی چرا اتفاق زاهدان را اینها هرگز محکوم نکردن مگر خون آنها با آن دختره فرق داشت آخه بی شرمی هم حدی داره آیا آن بچه ای که در شکم مادرش توسط اوباش سقط شد را اینها جواب میدن چرا لال شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
چرا اين همه پول بيت المال رو ميدين به اينا مقصر خودتون هستي كه اينجوري سير ميشن بعد جفتك ميزند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
بابا تو چقدر خنده داری بابا خنده دار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
هیچکس منکر مشکلات نیست اما اون بیشرمی که جوانهای ما را به اغتشاش تشویق میکنه خوب میدونه که وقتی هرج و مرج بشه و امنیت به خطر بیفته، به تمامیت ارضی ایران خدشه وارد میشه و چند دستگی و کشت و کشتار مثل سوریه اتفاق میفته .... البته شتر در خواب بیند پنبه دانه
جوانهای عزیز مملکت خوب این برنامه ریزی دشمنان ایران را میشناسن
Iran (Islamic Republic of)
م.م
۲۳:۰۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
آن‌چه درد مردم سلبریتی گزیده را بیشتر میکند آخور پر و پیمانی است که سیستم دولتی به وفور برای سلبریتی ها فراهم کرده است و اگر یکبار کشور از خیر خرج کردن برای این افراد بگذرد و هرکس تیم فوتبال ملی را محمل تنش زایی با ادا و اطوار و نیش و کنایه قرار داد و یا از محمل صدا و سیما برای بیان احساسات تنش زا و تجزیه طلبانه استفاده کرده با لگد بیرونش کنند لطف بزرگی به ملت و آیندگان خواهند کرد که کیسه مردم خالی نمیشود و دیگر اینکه کشور توسط یاوه گویان ملعبه دست وطن فروشان نمیشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
پس شما به سلبریتی ها پول میدین که با شما مخالفت نکنن و از حق چشم پوشی بکنن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۱
به به.. چه کامنتی .. چه نظری .. احسنت .. ماشالله، عمو چند سالته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
ببینید بعضی مردم ایران متاسفانه جوگیر هستن، ای مردم اگه این برعندازان و تجزیه طلبان و رجوی ها بیان ایران به صغیر و کبیر مردم رحم نمیکنن و حمام خون راه میندازن در کشور. لطفا تحت تاثیر رسانه های دشمن قرار نگیرید و قدر امنیت کشور رو بدونید که دشمن چهل ساله به خون این مردم تشنه است. مواظب باشید امنیت کشور رو به هم نزنید که فقط به ضرر شما و به نفع دشمن هستش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
این شهریاری یه بار به خاطر فساد اخلاق از صدا وسیما اخراج شده بود نمیدونم چرا دوباره تو صدا وسیما راهش دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
چرا با این شبکه های فارسی زبان مثل اینترنشنال برخورد نمیشه چقدر ما بد بخت شدیم که سعودیهای کثیف برای ما شبکه ایجاد می کنند و هر روز دروغ پراکنی می کنند خوب شما هم یه کم خرج کنید یه شبکه بزنید مقابله به مثل کنید دمار این ال سعود کثیف را دربیارید چرا این شبکه ها را مختل نمی کنید هک نمی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
بعضیا میگن بیت المال اقا اینا زحمت کشیدن کریمی خودش ب بایرن مونیخ رسوند .جدا از مسائل سیاسی حقشون بوده ک اینقدر محبوب و ثروتمند شوند.نون بازو و عقل و هوش خودشون خوردن. نوش جونشون .با توهین چیزی درست نمیشه

با تشکر از باشگاه خبر نگاران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
واقعا حبس داره!!!
پس. چرا سلبیریتی ها رو حبس نمیبرین.. ما ک ندیدیم اینایی ک همصدا با دشمن شدن،یکیشون هم زندانی شده باشن..انقد مصونیت میدین.دوباره باز یک چیزدیگه بشه بازم با اشوبگرا همنوا میشن چون کاریشون ندارین...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
علی کریمی به انتقام زیاد بودن قبض برقش رفت جزو وطن فروش ها شد. وطن فروش ها یادشون باشه بعدا از پرداخت قبض برق معافش کنن وگرنه.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
کاری به هیچ جناحی و درگیری های اخیر ندارم ولی خدایی علی کریمی محبوب دل مردم هست ‌ البته اگه یه تعداد نیان بگن کدوم مردم! خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
تا نمیدونی مردم یعنی چی یا محبوب یا دل ! خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۲۳:۵۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
هیچکدوم از فوتبالیست های مفت خور که از پول بیت المال میخورن محبوب دل من نیستن، حالا فوتبالیست بی سواد و بی عقلی که بره ماله کشی اماراتی ها و بعد مردم رو به خشونت تشویق کنه محبوب دل که هیچ شخصا دشمن حسابش میکنم و باید مجازات شه. دنباله رو های همچین آدمی هم توان عقلیه کافی رو ندارن که بخوام جدی بگیرمشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
آره سازمان اطلاعات اسرائیل و عربستان شدن مردم
Iran (Islamic Republic of)
mahan
۱۸:۴۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
آقا چرت و پرت نگین این اینترنت لعنتی رو وصل کنید دیگه بابا این چه وضع اینترنته
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۲:۰۷ ۱۲ مهر ۱۴۰۱
الان چطور پیام دادی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
آقای mahan فازت چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
وقتی تو حرم آقا امام رضا دو نفر رو با ضرب چاقو گشتند این بی شرف ها کجا بود چرا محکوم نکردن اما الان به خاط هیچ چهره شیطانی خودشون رو نشون دادن و کاسه داغ تر از آش شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
سعدى هم همچين شعرى نميگفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
علیک سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
فرمانده هان ما در میدان جنگ بودند و شهید شدن ، ذلیلان شما کجای میدان هستین نکنه فکردین از اونور آب میشه میدون داری کرد !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
بالاخره باچی زده بودن تو سرش؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
ماهی تابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
کم غلط بکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
تو رو زده بودن به سرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
اینا و کنار بزارین ایران پراز استعداد هس

این کریمی دلش ریاست میخواسته کی ب هش وعده داده بود اجرا نکرد

عقده هاشو روی ارامش مردم باز میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
اینا ک همه شون دو تابعیتی ن موقع خطر و جنگ فرار میکنن

بیچاره جوانان ک هیجان شون با اینا هماهنگ میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
کجا تجزیه شد .کی تجزیه کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
عجب سطح سوادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
اون همه پول گرفتن آخرش جفتک میندازند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
ایران بهشت افراد بی هنر و بی سواد هست که دنبال پول و شهرت هستند. چون یه قران مالیات نمیدن. کسی هم تا وقتی خودشونو جلوی چشم نندازن کاری به کارشون نداره. همین مهران مدیری مگه تایتانیک می‌ساخته که ۳۰ میلیارد پول بی زبان بیت المال رو بهش دادین. تیم های فوتبال ما چه موفقیت هایی رو در سطح آسیا و جهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
جالبه یکی دو ماه پیش اسنادی از طرف دولت عراق افشا شد مبنی بر اینکه کومله با صدام برای بمباران شیمیایی حلبچه همکاری داشته که ۵۰۰۰ نفر کشته شدند ،بعد الان شدن حامی مردم کرد!
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۱۶:۵۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
بگیرید پدر همشون رو دربیارید بی هویت های بی همه چیز رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
حسین ماهینی با اون قیافه اش اگه فوتبالیست و پولدار نبود ،عمرا اگه کسی زنش میشد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
چرا باید سلبریتیها اینقد پول داشته باشن؟
واقعا سطح سوادشون و تاثیرگذاریشون از نخبه های ما بیشتر هست؟
وقتی شهرت و پول بدون حساب داشته باشن و سلامت نفس نداشته باشن میرسه به انحراف و طغیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
شهریاری = خود بزرگ بین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
این مرگ مهسا امینی هم بعید نیست سناریوی از قبل تنظیم شده باشه که اینجور مملکت رو بهم ریخت
France
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
اگر خسارت این معترضان به بیت المال در هر روز بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان باشد و هر روز هم بریزند و خسارات رو ایجاد کنند
بعد از ۱۵تا ۲۰ سال میشه اندازه اختلاس ۹۲هزار میلیاردی لو رفته ی شرکت فولاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
آدم های متخصص و با اخلاق و مومن رو پرورش بدید که بشن هنرمندان و الگوهای جامعه و بعضی از این افراد نادان و گمراه سلبریتی رو شهرت رو ازشون بگیرید چون لیاقت الگو بودن برای مردم رو ندارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
به نظر بنده یه فضای درست و حسابی مثل پیامرسانها و شبکه های اجتماعی که الان مردم دارن استفاده میکنن باید درست بشه ولی داخلیش که هم مردم بتونن با هم ارتباط برقرار کنن و هم کسب و کارها مشکلی نداشته باشن.
چقدر آخه باید از اجرا نکردن طرح ملی خودمون باید ضربه بخوریم؟
دشمن با شبکه های اجتماعی که درست کرده به فکر ضربه زدن هست.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۲۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
اقای علی کریمی در سال ۹۷ سر بعضی از ملت رو شیره مالیده بود در اصل سر خودش رو شیره مالیده
در گرانیها گفته بود ازش سوال کردن چرا ماشین بی ام وه خودت رو وچرا ویلای لاکچری خودت وچند تا ناشین قدیمی وهمه مال واموالت رو فروختی کفته بود در شرایطی که گرانی کمر مردم رو خم کرد درست نیست من در این چنین ویلا ها وماشینها زندگی کنم من باجان کندن یک خانه ای خریدم وهم سطح مردمم شدم حالا نگو دروغگوی مردم فریب بود.
نگو اقای کریمی از همون سالبا ظاهر سازی ومردم فریبی داشت اموالش رو میفروخت وفروخته بود وبرنامه چید اول تمام اموالش رو فروخت همون سال تمام پولش ودارییش رو دلار مرد فرستاد امارات وکانادا سرمایه گذاری مرد واقامت ان کشورها رو گرفت وبا زن وبچه هاش رفت امارات انجا اقامت وسرمایه بهم زد وکارش رو وسرمایه گذاری واقامتش رو در کانادا درست مرد تا عازم کانادا از امارات بشه بخاطر همین خاطر میبایست سیاسی هم بشه تا از امکانات مزدوریش در امارات وکشورهای مزدور وکانادا براحتی استفاده کنه وفرش قرمز براش پهن کنند همه اینها یک نقشه از پیش طراحی شده اقای علی کریمی مه بهش قهرمان میگید سر همه شما طرفداراش رو شیره مالیده وشما هم باورش کردید اینه چهره واقعی اقای علی کریمی
قهرنان کسی هست که از کشورش ناموسش خاکش ملتش در داخل کشور دفاع کرده ومیکنه وتن به مزدوری دشمنان کشورش نمیده بله این اقا یک مزدور وطن فروشه باید خودش ومال اموال مملکت رو برگردونه واعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
بعضی از سلبریتیها کشف حجاب کردن.
یکی باید بهشون یاد بده ، که شما برای انتقال فرهنگ درست و سالم در اون جایگاه هستید نه ترویج فرهنگ غلط.
این مد غلط بدحجابی رو سلبریتیهای بی قانون و بعضی رسانه ها که الان هم دارن کار میکنن ترویج میدن.
این همه مشکل برای کشور و دختران ما بوجود آوردن الان هم به جای پاسخگو بودن در مقام مدعی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
اموال مصادره از كشور اخراج سلب تابعيت كنيد ، يه ايراني واقعي اين جور حرف نميزنه ، خارج از كشور هم كاري كنيد كه از سايه خودشون هم بترسن ، با اين وطن فروشان اينطور بايد برخورد كرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
هنوز که اعتراض ها هست تموم نشده میگین آخر شهریور ماه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۰۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
اتفاقا باید دستکیر بشن همه انها وازاد نشن تمامشون باید اشد مجازات بشن مخربین رو ۱۰ یا ۲۰ سال زندانی کنید زود ازاد نکنید پدرشون رو در بیارید رافت اسلامی اینجا وجود نداره اینجا جرم صورتگرفته مفسد فی الارض واعدام باید بشن والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
درود بر علی کریمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
آره واقعا درود بر وطن فروش بدبخت که برای ویزا خارج حاضره کل وطن و مردمش رو بفروشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
سلبریتی ها واغتشاش گرانی که به اموال دولتی و مردم خسارت وارد کردند یا باعث حرج ومرج شدند علاوه بر گرفتن خسارات وارده از انان اعدام وزندان ابد ممنوع الخروج از کشور به مدت صد سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
وقتی سلبریتیهای شکم سیر جوونها رو داشتن تحریک میکردن که بریزین شلوغ کنین باید میگرفتیدشون پدرشونو درمیوردین، حالا کی جواب سو سابقه اون جوون بیست ساله رو میده که پاش به بازداشتگاه واشد؟؟؟ این سلبریتیها خودشون بچه ندارن که بچه های ما رو بدبخت میکنن؟ لعنت بهشون
Turkey
ایرانی
۱۶:۲۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
درود بر ماهینی و علی کریمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
نقش پدر و مادر در تربیت فرزندشون چی میشه؟ وقتی خانواده ها خودشون پای این ولنگاری ها رو به خونه باز میکنن زمینه رو فراهم میکنن تا فرزندانشون به این مسیر کشیده بشن
چرا نسبت به تربیت بچه ها حساسیت به خرج نمیدهند و اونها رو رها میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
آقای ایرانی 16:25 تو که تو ترکیه نشستی نمیخواد نظر بدی وطن فروش حیف اسم مقدس ایرانی که رو تو باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
لعنت براین بی هنران وطن فروش که با پول ایران وایرانی اسم خودشون رو هنرمند گذاشتن ،خاک برسرتان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
آخ که اگر دستور وحکم نهایی صادر شود فکر نکنم آدرس این سلبریتیا را کسی به یاد نداشته باشد در هر لباسی و در هر گوشه جهان پنهان شود مثل سگ زمین گیرشان میکنیم مانند آن خوک کثیف سلمان رشدی
کار اینها از آن حرام ...وحرام لقمه های اختلاسگر خیلی خیلی بدتر است مانند کسی که نمک خورده نمکدان را شکسته یک مشت پابرهنه و گرسنه که با مردم به شهرت رسیدن حالا وطن خود را که حکم مادر دارد را به خارج نشینان فروختند هر که با ماست داخل کشور است چون داخل میدان است اون نامرد در آن ور آب نشسته دارد کیفش را میکند عده ای بیخبر و بی خرد اینجا دارد تیشه به ریشه امنیت میزند غافل از اینکه این مملکت صاحبی به نام امام زمان دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
حرف شما گیریم صحیح ببین چه گندی زدین که جیره خوراتون هم لگد میزنن چه برسه به دشمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
یه نظر سنجی عمومی بذاریم که همه بتونن توش شرکت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
نظر سنجی برای چی؟
یعنی کسی که میاد کار غلط میکنه ، نباید پاسخگو باشه؟
باید سوال پرسید که باهاش برخورد قانونی کرد؟
پس فرق آدم های نخبه و کارشناس با عموم مردم چیه؟
گاهی اوقات عموم مردم راه درست رو تشخیص نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
زرنگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
ردیفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۱
نظر سنجي واسه چي؟!
اولا كه معلومه اكثريت مردم اسلام رو ميخوان
ثانيا اون موقع كه واسه اين اسلام و انقلاب جوونا پر پر ميشدن شما صاحبنظران كجا تشريف داشتين؟!
همين الانشن ليدراتون امارات و آلباني نشستن
نظرسنجي كنين؟؟؟!!!! مردم نظرشون رو با جوهر خون جوونشون ثبت كردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
تقصر خود ماست که از اینها بت درست کردیم.من نمیدونم اگه فوتبال نباشه چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
فوتبال بی فتوببال
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۵:۵۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
علی آقای کریمی زنده باد
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۴۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
برو با علی آقاتون صحبت کن شاید اسمتو بعنوان فرزند آورد توی شناسنامش
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
بره به درک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
مرگ بر علی کریمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
من اشتباهی مثبت دادم ب نظرت

ن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
آدمای مثل شما از اینا قهرمان‌های پوشالی درست کردن که الان اون ور دنیا توی ساحل با زن بچه داره عشق حال میکنه آدمی مثل توهم داره بخاطر حرفای صدمن ی غازش که معلوم نیست که از کی و از کجا پشتیبانی میشه میریزن تو خیابون و به جان و مال مردم رحم نمیکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
زنده باد بخاطر تعطیلی کشور؟؟ زنده باد بخاطر امنیتی که برای بچه مردم میره دانشگاه و مدرسه هم خانواده ها نگرانن هم بچه ها
زنده باد بخاطر سوریه سازی ایران؟ زنده باد بخاطر تجزیه کردن ایران ؟؟؟ فازت چیه؟؟ چرا هنوز این افراد را میپرستی؟
Iran (Islamic Republic of)
رک
۱۸:۵۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
ن ... انصافا کپک زدی ... خودت رو ببین تو آینه .. راجع به ذهنت و افکارت دیگه نگم ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
زنده باد
پایان شب سیه سفید است.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
امثال شماها هستین که از اینهابت ساختید لعنت بهشون که هرچه میکشیم از اینهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
لعنت خدا بر کریمی جواب نوزادی که نابینا شد توسط همین اوباش را کی میده جواب این همه آدم که تو زاهدان از دنیا رفتن را کی میده جواب آن نوازد داخل شکم مادر که توسط همین اوباش سقط شد را کی میده مگر خون آن دختره با ارزش تر از دیگران بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
اف بر این همه وقاحت و بی چشم و رویی ! نون بیت المال جمهوری اسلامی رو میخورین دمتون رو برای غربی ها تکون میدید ؟ خون تک تک کسانیکه با حرف های شما بی شرف ها تحریک شدن و اومدن بیرون به گردن تک تک شماست بی همه چیز ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
هر کس حرف حق بزنه ولی به ضررتون باشه معنیش اینه که برا خارجیا دم تکون داده؟
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۲۲:۱۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
آقای۱۸:۳۵ آهسته تر تند نرو کدوم حرف حق ؟براندازی وآشوب وبه خاک وخون کشیدن یه عده از هموطنان عزیزمون حرف حقه؟حتی آمریکاییها هم اینقدر کج فهم نیستند من تعجب میکنم ازشما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
نون ؟ کدوم نون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
نخیر هرکسی که باعث بهم خوردن آرامش جامعه و ایجاد اغتشاش و آشوب بشه به معنی دم تکون دادن برای عربی هاس دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
یه سلبریتی ( چه بازیگرنما یا ورزشکارنما ) وقتی این همه پول بیت المال رو بگیره معلومه هار میشه جفتک می ندازه برید (با یه نگاهی به این چن ساله ، آدم خوب متوجه میشه هر رو بد تر می شوند ) تحقیق کنید ببینید حافظان امنیت ، سربازان جان برکف ، دانشمندان هسته ای ، موشکی ، پزشکان عالی رتبه و محققین و افرادی که جامعه بدون خدمات اونها پایدار نمی مونه چقد پول می گیرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این پول ها از خون سگ حرومتر براشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
خدا لعنتشان کند آن بی هنرهای که اسم خودشان را هنرمند گذاشته اند و مقصر صدا وسیما هست که نباید این بی هنرهای وطن فروش را چهره می کرد وگرنه محل سگ کسی به اینها نمی گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
mamad
۲۲:۱۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
اینا بی هویتها مصداق سخن سعدی هستن که میکه غبار اگر به فلک رسد همان خصیص است .لب کلام که اینا تازه به دوران رسیده هستند
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
آخه لا مصب یدونه نظری که مخالف هست هم بذار باور کنیم بی طرفی.یعنی همه نظراتشون با شما موافق؟بگو باشگاه دروغگویان جوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
این بابا فکر می کنه در اکثریت هست که اینطوری فکر می کند وطن فروشها یا فرار کردن یا دنبال لانه موش می گردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
همین نظر خودت!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
آقا نت رو وصل کنید ما آلبانی نشینها به کارمون برسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
چهارتا.جوجه.بچه.دیدی..فکر.کردی.انقلاب.کردی....
صد.دینار.بده.آش.........به.همین.خیال.باش....
برو.دنبال.یه.لقمه.نونت.به.اینها.فکرنکون.عزیزم.ک.آجرمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
جنابعالی انگار حواس پرتی داری .یه نگاه مجدد به صفحه بنداز تا متوجه بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
با این افراد که باپول این ملت به نان ونوایی رسیدن وحالا نمک دان شکستن باید برخورد جدی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
خداییش با این آشغالا برخورد شل، صورت نگیره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
اینا شکم شون پر. امنیت لازمه . کار فلج شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
فاطمه معتمد آریا دستگیر شود که اصل فتنه گر اونه
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان
۱۴:۵۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
لعنت به سلبریتی های نمک نشناس ... وقتی انسان بی جنبه ای بزرگنمایی شود همین میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
مردم همه نفهمند ودروغ میگن!! وشماهای دروغگو، راست میگید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
کدوم مردم منظورته چند ملیونی یا چند نفری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
مشکل این حضرات اینه که فکر می کنند مردم احمق هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
آره واقعاً. ظاهراً ایران تشکیل شده از چند تا از این گونه سلیبریتی بی غیرت و خود فروخته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
شهریاری آخه تو چرا...بابا تو که دیگه اصلا تاریخ مصرفت هم گذشته بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
این مگه هنوز زنده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
اشتباه منفی زدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
به نظر من این اتفاقات کار خداست که افرادی بدون اینکه کمترین شایستگی داشته باشند بزرگ شده بودند خود را بدست خودشان رسوا کنند و خدا را باید سپاسگزار بود که اینها را بدست خود رسوا کرد و ان شاالله بزودی این شرایط را هم پشت سر خواهیم گذاشت و این اشرار وطن فروش هستند که بر آنچه از دست داده اند نادم شده و حسرت یک زندگی شرافتمندانه را خواهند خورد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
نه تو خوبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
علی کریمی و امثال ایشون به زباله دان تاریخ پیوستن مگر اینکه توبه کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
این زباله ها جاشون توی سطل زباله ست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
ی فرد چهل و خورده ای ساله ب راحتی طرز فکرش عوض نمیشه
Japan
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
مگر نداره دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
یه زمانی فک میکردم باشگاه خبرنگاران یکی از بهترین باشگاه ها در زمینه آزادی بیان و صداقته. اما دوساله به شدت ازتون متنفر شدم چون خیلی پست فطرت هستید که با بایکوت شدید رسانه ای هیچ کدوم از اعتراًات به حق مردم رو پوشش ندارین. خدا ازتون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۳۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
خدا نگذره از کسایی که با بصیرتی و نادانی باعث شدن اینهمه جوون از دست برن و اینهمه خسارت مالی بار آوردن خدا لعنت کنه همشون رو ، امیدوارم هرچه زودتر این آتش بیاران معرکه رو به سزای اعمالشون برسونه ، خیلی دلم میخواد بدونم این دسته از سلبریتی های احمق چطوری شبا خوابشون میبره چطور میخوان اون دنیا جواب زن و بچه و حق الناس مردم رو بدن !! خداییش عذاب وجدان ندارین از اینهمه مشکلاتی که درست کردین !!
باشگاه خبرنگاران جوان کارت درسته همینجوری ادامه بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
خدا از آدمای نافهمی نگذرد که به بهانه‎ی دفاع از حقوق زنان ، چادر از سر زنان محجوب می کشند و خودشان اعتراف می‎کنند که برای برقراری بیبندوباری و بی ناموسی این اعمال را انجام می دهند یا از آنها دفاع می کنند . اینها نوکران بی عقلی(نوکران آمریکا و استکبار جهانی) هستند که منافع خودشان را هم نمی فهمند اینها حتی نسبت به نوامیس خود نیز غیرت و مردانگی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
کدوم اعتراض به حق مردم ؟ شرارت و خرابکاری یک مشت اراذل و اوباش و منافق و تجزیه طلب و تروریست به بهانه واهی شد اعتراض به حق مردم ؟ کور خوانده اید.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۳۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
آخه چه چیزی رو پوشش بدن؟ فحاشیاتونو؟ آتش زدناتونو؟ شعارای ساختار شکنانه تونو؟ آب به آسیاب ریختن دشمنای این کشور رو؟ اصلا از کدوم صداقت صحبت می کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
من خودم هم به بعضی از عملکردهای مسولین و اختلاسها معترض هستم و خواستم در این تجمع شرکت کنم ولی وقتی دیدم ، تجمع بهانه است و قصد و نیتی سو دارند خودم از هواداران سخت نیروهایی امنیتی و انتظامی شدم دورود بر نیروی انتظامی سلام بر خامنه ای رهبر فرزانه .
Iran (Islamic Republic of)
نظر کدو
۲۲:۲۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
میخای آموزش کوکتل مولتوف و بمب دستی وآشوب واسهتون بزاره؟
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۲۲:۲۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
شبکه من وتو واینتر نشنال چه؟نظرت چیه؟ مر باش وبیان کن
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۲:۰۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۱
آره خاهر ، راست گفتی
برو باشگاه بی بی30 ثبت نام کن ، شهریه ش چقدره؟ خوب بود بگو ما هم بیایم.
Iran (Islamic Republic of)
اسدا
۱۴:۲۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
با توجه ب نظر ده هزار از پزشکان مبنی بر اینکه ضربه ای ب مهسا وارد نشده
با کسانیکه بدون سند نظام را متهم کردن
ب شدت با آنه برخورد و محاکمه شون
مخصوصا بازیگران و بازیکنان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
کدوم ده هزارپزشک؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
" کدوم ده هزار پزشک" شما یکی رو بیارین بر خلاف اینو بگه بگه دروغ و تهمت از تمام وجودتون میباره
Japan
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
وقتی ادم با چشم خودش می‌بینه و با گوش خودش بشنوه دیگه بین المللی نمی‌خواد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
تا مجازات سخت براشون انجام نشه ،هیچ ترسی از این کارهاشون ندارند.و از طرفی قانونی برای برخورد با همچنینین کسایی نیست که هر کاری دلشون میخواد انجام میدن.این دنیا را با خوشی هاشون بگذرونن ،ولی اون دنیا را میخوان چی جواب بدن.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
خدا خودش مجازاتشون کنه به خاطر این تشویق و شایعاتشون و ظلمی که به مردم ایران کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
ناگفته پیداست که باید مجازات شوند و لطفی هم نباید صورت بگیره چون علیه مردم کشورشون کار کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۰۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
زباله دان تاریخ بهترین جا برای آقایان و خانم های وطن فروشی است که پا روی آرمان ها و خون شهدا گذاشتند.
Iran (Islamic Republic of)
اصیل ایرانی
۱۴:۰۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
وقتی محل حرام خوردند و کاملا ول بودند نباید از ابن بیشتر انتظار داشت ، البته از رعافت دینی و اسلامی برخوردار شدند در حالیکه فطرت اینها مزودری و استمعار پذیری بود ، چون یک شبه به پول و پله رسیدند و چون اصلا ظرفیت نداشتند شدند ؛من؛ البته از دست عدالت فرار نمی تواند بکنند و اگر هم زنده باشند همیشه مزدور خوک زاده ها و خوک صفت ها خواهند بودند و از ترس مردن مانند ان مرتد رشدی از سایه خود باید بترساند تا به درک واصل شوند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
شما حرص پولی که براش زحمت کشیده شده رو نخور.
92 هزار میلیارد اختلاس رو پیگیر باش اصیل ایرانی!
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۵۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
پولی که براش زحمت کشیده شده؟؟؟؟؟ حالت خوبه؟؟؟اگه اینطور باشه که ما کارگرا به خاطر این همه زحمتی که میکشیم باید کل کهکشان راه شیری رو به اسم مون بزنن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۰۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
اکثر مشکلات کشور و مردم مشکلات اقتصادی و بیکاری است و همین افراد خاص رانتیون و سلبریتیها و منافقین داخلی که تحت عناوین مختلف پستی و مقامی تا همین الان هم با دزدی (اختلاسگران ) ویا پولهای باد آوره و رواج تجمل گرایی باعث به وجود آمدن نارضایتی بین قشر ضعیف و متوسط جامعه و بخصوص جوانان بیکار شدند واز طرف دیگر همین افراد مانند کرباسچی بیایند و در تلویزون مستقیم باعث تحریک عده ای شوند .سلبریتیهای خود فروخته نه همه آنها فقط افراد منافق و نمک نشناسشون دقیقا همصدا با دشمن و مدیرانی که به جرم مفاسد اقتصادی پرونده داشتند به میدان آمدند.و اعتراض ساده مردم را رسما با اتهام وارد کردن جو اعتراض را به آشوب کشاندن و در ادامه هم با آموزش و فریب جوانان ساده دل همه دیدیم که چه فجایعی را رقم زدند. بعنوان یک ایرانی و مسلمان واقعا با دیدن بعضی صحنه ها خون گریه کردم.لعنت خدا بر فتنه انگیزان و دشمنان این مرز و بوم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
دهه هشتادیا که هنوز محصلن .بیکاری مال دهه شصتیاست .اینا به خاطر فضای ول و بی در وپیکر مجازی و نسل رفاه زده رها شده است
Iran (Islamic Republic of)
سیدمصیب تقوی فر
۱۴:۰۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
اغتشاش و تخریب به هرنحوممکن محکوم است خواستار اشد مجازات برآنها هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
کوچکترین چشم پوشی واغماض از خطا وخباثت این افراد بزرگترین ظلم به کشور است ،آقای جمهوری اسلامی ایران در گرفتن حق مردم از این افراد بیسواد وخبیث کوتاهی نکن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
.فقط اعدام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
خدالعنتشون کنا که بدون درک سیاسی درسیاست دخالت میکنندودارندباعث تفرقه ودودستگی درکشورمیشن.شدن صدای دشمن درداخل .مثل اسب تروا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
سلام این سلبریتی های نمکدان شکن ،وطن فروش رابه اشدمجازات برسانید.کاخهاوماشینهای لوکسشان رامصادره کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا و خائنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
باید باهاشون برخورد بشه پولش رو میگیرن میرن خارج دور از بلوا میشینن جوونای مردم رو به کشتن میدن به اموال مردم بیچاره خسارت میزنن.باید خسارت رو از اموالشون گرفت و نگذاشت در ارگانهای دولتی پول دربیارن و کار کنن که بعدا جفتک بتدازن به نظام
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی حمید
۱۳:۴۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
به نظر من بیشتر بازیگران کشورمان مقصر هستند و خودشون اول بی حجابی رو حمایت می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
ذات بد نیکو نگردد چونکه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۳:۴۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
برخورد قاطع و شدید با این نمک نشناس ها از نان شب هم واجب تر است. مخصوصا با اون فوتبالیست هایی که اگر فوتبال نبود الان کارگر ساختمانی بودند. ولی الان با فوتبال به درآمد میلیاردی رسیدند و علیه همین نظام دسیسه چینی میکنند.
Japan
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
فوتبال به چه درد میخوره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
اینها با پول بیت المال مشهور و ثروتمند شدند و برای خوشایند امریکا و غرب به همه اعتقادات و شهدا و تمامیت ارضی کشور خیانت کردند، امیدواریم مسئولین برای یک بار هم شده مسامحه و سستی را کنا بگذارند و ضمن مصادره اموالشان برخورد عبرت آموزی هم داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
تاسف برای قوه قضائیه دادستان و هر کس دیگر که نمی‌توانند چهارتا نابازیگر ورزشکار جمع کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
چهارتا اختلاسگر رو میگرفت نظرتون نبود
Iran (Islamic Republic of)
علی آشتیانی
۱۳:۳۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
بی درنگ اعدامشان کنید تا درس عبرتی برای بقیه شود واقعا جای خلخالی خای است.
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۲:۱۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۱
خدا رحمت کند صادق خلخالی را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
فوتبالیست وقتی میلیاردی بگیره مسلما یاقی میشه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
یاغی
Iran (Islamic Republic of)
حامی گلی
۱۳:۲۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
باید حواله خون جوانان بسیجی و. پلیس وافراد بیگناه را به این سلبریتی ها ی خبیث ضد ایران داد .خدا حق خون این کشته های بیگناه را ازشون بگیره .ضد انقلابهای بی دیانت. و بی وجدان.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۲۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
همه اینها اصلا اشتباه کرده اصلا فریب خورده اصلا منافق. صورت مسئله اصلی چی میشه؟ گرانی ؟ تورم؟ بیکاری؟ کاهش توان مردم برای پرداخت اجاره خالی خانه ها؟ ربا خواری بانک ها و خون مردم رو توی شیشه کردن برای یه وام کم مقدار؟ همه اینها که تلنبار میشه از یه جایی میزنه بیرون . صورت مسئله اصلی ناکارامدی برخی مدیران کم خرد و رانت خوار هست . صورت مسئله اصلی به والله معیشت مردم هست . 90% مردم قشر عادی هستن نه مولتی میلیاردرن نه حتی نزدیک به خط فقر . طبق امار رسمی با این حقوق های کارگری بخش اعضمی از مردم زیر خط فقر هستند . همه این ها از نظر روانی از نظر اسیب های فکر به همه فشار میاره . وقتی میبینن نماینده ها چجوری رانتی هستن . شعار ها همه انتخاباتی و در حد صندوق رای هست . این ها به قران قسم ظلم هست که نادیده گرفته میشه . چرا فقط همین رجال ها هستن که فقط در راس حکومت هستن؟ و فقط صندلی هاشون جابجا میشه از ورزش که بشدت نزدیک به چشم و زندگی تفریحی مردم هست گرفته تا قوه های اصلی. یه خلائی وجود داره که ما هرچقدرم بگیم منافق و فلان و فلان ولی یه بخشیش هست بخش اصلی رو نادیده میگیریم . تیتر های خبری رو ببینید همیشه چندثانیه اول یک گزارش یا خبر میگن مطالبه به حق مردم اما.. این اما رو کامل اختصاص میدن به بخش اشوبگر ها خب این بذر مدیریت و برخی مدیران ناکارامدی که در خاک این حکومت کاشتیم انتظار داریم چه میوه و ثمره ای بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
بایداول امنیت باشه تابشه به اقتصادرسیدگی کرد.براهمین نبایدایناتوسیاست بیخوددخالت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
درود به شرفت کاش همه مثل تو درک میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
بابا اینها همه بهانه و سرپوش گذاشتن بر عملکرد افتضاح خودشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
به نظرت درد و مسئله اینهایی که کشور و اموال مردم بیچاره رو نابود میکنن تورم و گرانی و بیکاری است؟اینا از بی دردی است آدمی که درد گرانی داره پراید یه ادم بیچاره که با هزار قرض خریده آتش میزنه؟چادر از سر زن مردم میکشه؟پدری که اومده پسرش رو از تو جمعیت ببره به قصد کشت میزنه؟یک کم فکر کنید بصیرت داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
تقصیر از خودتونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
نمیدونم چرا بعضی افرادیکه علیخانی به برنامه اش دعوت میکنه و نعروفشون میکنه مشکل ساز میشن ، چه در ماه عسل چه عصر جدید ، مثل شروین ، این علیخانی هم مشکوک میزنه ها مثل رامبد جوان مثل مهران مدیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
شبکه های سازمان یافته جراید کشور را قلع و قم کنید بلنگوی اشرار و اربابانشان دارای روزنامه و سایت هستند و به راحتی در کشور مردم را با ظرافت بر علیه نظام تشویق میکنند اصل اینها هستند که باید محاکمه شوند این خائنین وطن فروش کهاز نظر مالی به کشورهای معاند و عربستان وصلن باید در هم کوبیده شوند.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۱۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
بدلیل علت اثر گذاری ( کوردلانه ) مضاعف حکم انها هم باید مضاعف باشد ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
امروزه خدا نعمتی به ملت ایران عزیز داده من جمله امنیت اقتدار اسایش ولی افسوس دشمن دنبال نابودی این نعمت الهی برای ملت شریف ایران هستند ، ولی نمی دانند این دولت و ملت عماره داره این خاک مقدس که با ترقه بازی نمی لرزد ،
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۱۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
نداشتن امنیت فقط دست درازی کشور های بیگانه نیست
همین که وقتی بیرون همش نگران خفت شدن و از دست دادن وسایلمون باشیم ینی بی امنیتی
خواهشا درباره امنیت صحبت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
امنیت یعنی من دختر مجرد بتونم برم مسافرت بدن ترس از تجاوز.امنیت یعنی تا نصف شب با خانواده تو پارک خوش بگذرونم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۱۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
اگر نظام از خواب بیدار شده باشه، بعد از سالها تازه میفهمه که باید مانند آمریکا، افسار این سلبریتی ها رو دستش بگیره
۱۲
آخرین اخبار