افشارچی:

با عبور از پیچ اقتصادی اتفاقات خوبی درکشور رخ می دهد

استاندار زنجان با اشاره به اینکه با عبوراز پیچ اقتصادی کشور می‌توان به اتفاقات خوب امیدوار بود، گفت: در این میان برنامه ریزی های لازم برای ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری درخانواده ها نیز باید انجام شود.

محسن افشارچی استاندار زنجان عصر دیروز شنبه در شورای هماهنگی ثبت احوال استان با اشاره به اینکه افزایش امید به زندگی به عوامل مختلفی بستگی دارد، گفت: کاهش آمار ازدواج خطری است که کشور را تهدید می‌کند و هر چند این مسئله هم تابع شرایط به ویژه وضعیت اقتصادی است.


او با بیان اینکه داشتن فرزند بیشتر از هر جهت مثبت است، افزود: تجربه نشان می‌دهد ازدواج در سن مناسب‌تر می‌تواند شرایط بهتری را به وجود آورد هر چند نمی‌توان مشکلات را انکار کرد.


استاندار زنجان  با اشاره به اینکه اعتماد به خداوند نکته مهمی است و در تمامی ارکان به ویژه تشکیل زندگی اهمیت ویژه‌ای دارد، ادامه داد: هر چند در خصوص ازدواج مشکلاتی وجود دارد، اما اتکا به خداوند آثار خوبی دارد و به نوعی مایه افزایش رزق و روزی است.


افشارچی با اشاره به موضوع پایگاه اطلاعات جمعیت کشور، گفت: ارتباط سببی و نسبی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و تحقق پروژه مربوطه نتایجی از قبیل گراف به دنبال دارد و در این میان محوری‌ترین متصل کننده خدمات به سایر دستگاه‌ها ثبت احوال است.


او با اشاره به اینکه تولید گراف مربوطه می‌تواند به دریافت اطلاعات دستگاه‌های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی منتهی شود، افزود: تحقق نهایی این مهم اتفاق مثبتی است که طبق گزارش‌ها زنجان در انجام این کار جزو پنج استان نخست کشور است.


استاندار زنجان با بیان اینکه ثبت احوال با اتصال به درگاه دولت خدمات بهتری را ارائه کرده است، گفت: تلاش می‌شود احداث ساختمان اداری ثبت احوال استان نیز با همکاری ها،هرچه سریع تر به اتمام برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.