گل محمدی: آمادگی کمک به تیم ملی فوتبال را داریم/ دیاباته هفته آینده به تمرینات برمی گردد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من با کی روش حرف زدم و آمادگی خود را برای کمک به تیم ملی اعلام کردم.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با تیم تراکتور اظهار کرد: درباره بازی صحبت خاصی ندارم چرا که حال دلمان خوب نیست. در این روز‌های تلخ که اکثر مردم هم به خاطر اتفاقات رخ داده ناراحت هستند صحبت درباره فوتبال فایده‌ای ندارد و بازی هم بدون تماشاگر است. امیدوارم بازی انجام بدهیم که بتوانیم حال دل مردم را خوب کنیم.

سرمربی  پرسپولیس درباره اتفاقات بازی گذشته این تیم برابر تیم تراکتور که منجر به حواشی زیادی شده بود، افزود: این مسائل حرف‌های مدیریتی است، اما ما به رأی این دیدار اعتراض داشتیم و هنوز هم نمی‌دانیم که چرا چنین رأی عجیب و غریبی صادر شد چرا که ما آنجا تماشاگر نداشتیم که بخواهند هواداران ما را محروم کنند.

او درباره جلسه کارلوس کی‌روش و درخواست او مبنی بر در اختیار داشتن بازیکنان در اردوی تیم ملی گفت: من با کی‌روش حرف زدم و هر کمکی که از سمت ما باشد آمادگی داریم به راحتی در تیم ملی آن را انجام دهیم.

من همیشه مدیون آل کثیر هستم 

گل‌محمدی درباره اینکه آیا عیسی آل‌کثیر بدون هماهنگی با باشگاه پرسپولیس در تمرینات این تیم حضور پیدا کرده، گفت: از نظر من عیسی عضوی از تیم ما است و به خاطر اتفاقی که برایش رخ داد من همیشه مدیون او هستم و هر کمکی که از دستم بر بیاید انجام می‌دهم. او این روز‌ها تا نیم‌فصل اختصاصی تمرین می‌کند و بعد از آن درباره قرارداد او صحبت می‌کنیم.

اتفاقات رخ داده در بازی با نفت مسجد سلیمان در شان فوتبال ایران نبود 

او درباره حواشی عجیبی که در بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان اتفاق افتاده افزود: از آن ماجرا گذشته و اتفاقاتی رخ داده که شأن فوتبال ایران نبود. شروع آن اتفاقات هم به خاطر چمن بلند ورزشگاه بود که ناظر بازی هم این موضوع را تأیید کرد که چمن چند روز است کوتاه نشده است.

دیاباته از هفته آینده به تمرینات اضافه می شود 

گل‌محمدی درباره آخرین وضعیت دیاباته گفت: او شرایط خوبی دارد و از هفته آینده به تمرینات اضافه می‌شود و نسبت به آن چیزی که فکر می‌کردیم شرایط او بهتر است.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط تیم تراکتور با حضور بردیف خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر است، اما تراکتور هم در این ۲ هفته شرایط خوبی داشته و ۲ برد به دست آورده و این مسئله نشان می‌دهد که آن‌ها تیم خوبی هستند. بازی سختی برای ما خواهد بود، اما تلاش می‌کنیم تا هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
خب حالتون خوب نیست برید دکتر ، بهتر میشید ، بس کن بابا
آخرین اخبار