افزایش جا به جایی مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی قزوین

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از افزایش ۸درصدی جا به جایی مسافر در استان خبر داد .

علیرضا معیری پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:در نیمه نخست امسال بیش از یک میلیون و ۵۳هزار مسافر با ناوگان عمومی جاده‌ای این استان جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸درصد رشد داشته است.

معیری در ادامه از اعزام ۷۴۷زائر حرم رضوی از قزوین به مشهد مقدس توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای این استان خبر داد و  گفت:این تعداد زائر به منظور شرکت در مراسم ایام پایانی ماه صفر  مقارن با سالگرد رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت حضرت علی بن موسی رضا علیه السلام از ۳۰ شهریور تا ششم مهرماه به مشهد مقدس اعزام شده اند.

وی افزود:جابه‌جایی این تعداد زائر با ۳۵دستگاه ناوگان حمل و نقل جاده ای شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان پردل ادامه داد:با توجه به افزایش میزان ترددهای جاده ای در این ایام رعایت الزامات بهداشتی و ایمنی دو مورد مهم در خدمات‌رسانی به زائران حرم رضوی بود که گشت‌های بازرسی این اداره کل به طور شبانه روزی انجام دادند.

به گفته معیری، ناوگان حمل و نقل مسافر این استان در شهریورماه امسال نیز با تلاشی خستگی ناپذیر ۱۵هزار و ۴۱۷زائر اربعین را از قزوین به مرز مهران و ۱۲هزار و ۴۰۰زائر را نیز از مرز مهران به قزوین جابه‌جا کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار