وزیر اقتصاد:

رسیدگی به مشکلات اقتصادی امید و اعتماد مردم را در بردارد

وزیر اقتصاد گفت: پیگیری و رسیدگی به مشکلات اقتصادی موجب افزایش امید و اعتماد مردم می‌شود.

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: پیگیری و رسیدگی به مشکلات فعالان اقتصادی و مردم موجب افزایش امید و اعتماد مردم می‌شود و این رسیدگی‌ها رسالت دولت است.

او افزود: از این رو رویکرد ما در وزارت امور اقتصاد و دارایی بر این است که انگیزه و اعتماد از دست رفته فعالان اقتصادی به سیاست‌های دولت باز گردد.

وزیر اقتصاد با تأکید بر ضرورت ایجاد امیدواری و امیدآفرینی از سرف فعالان حوزه اقتصاد ادامه داد: باید کمک کنیم کارآفرینان در بخش غیردولتی میدان دار تولید و صادرات باشند که راه‌های زیادی در این مسیر باقیمانده است.

خاندوزی بیان کرد: در نشست امروز کارگروه فعالان اقتصادی کوهسرخ مسائل مختلفی، چون بررسی مشکلات فعالان اقتصادی، ایجاد ناحیه صنعتی، خدمات درمانی و حوزه معدن در کوهسرخ مطرح شد.

کارگروه فعالان اقتصادی کوهسرخ صبح امروز با حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، حجت الاسلام نیک بین نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی و رضا خواجه نائینی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان رضوی برگزار شد.

او تصریح کرد: ایجاد خط اعتباری ۲۰۰ میلیارد ریالی برای کوهسرخ، تخصیص یک دستگاه کشنده و لودر از محل اموال تملیکی، تخصیص یک میلیارد تومان از محل ارزش افزوده بانک‌ها برای ساماندهی قبور شهدای گمنام کوهسرخ، تکمیل یکی از طرح‌های شهرستان از محل ردیف بودجه رسالت اجتماعی بانک‌ها و ایجاد شعبه پست بانک در روستا‌های شهرستان برای تسهیل امور بانکی مردم از مصوبات نشست امروز فعالان اقتصادی کوهسرخ با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.