امام جمعه کوهبنان :

دشمنان به دنبال پخش شایعات بی اساس در فضای مجازی هستند

امام جمعه کوهبنان گفت:خبر‌ها و شایعات بی اساس از منابع غیر مستند با هدف دور کردن مردم از انقلاب درفضای مجازی پخش می‌شود.

حجت الاسلام رضا یحیایی در خطبه های نمازجمعه این هفته کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: دهه وقف و احسان ماندگار همچنین هفته دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم جا دارد یاد و خاطره شهیدان همیشه جاوید را همواره ضمن دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای خانگی و محله‌ای و... زنده نگه داریم.

او افزود: چهارشنبه هفته آینده سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) است و یک شنبه هفته آینده وفات حضرت سکینه خاتون را در پیش داریم.

امام جمعه موقت کوهبنان افزود: در آستانه روز جهانی سالمندان قرار داریم افرادی که نیاز به توجه و عنایت ویژه همگان دارند.

او بیان کرد: در آستانه هفته نیروی انتظامی قرار داریم که جا دارد به سبزپوشان امنیت و آرامش جامعه این هفته را تبریک بگوییم.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: هجرت حضرت امام خمینی (ره) از عراق به پاریس را داریم که در حقیقت نوعی تبعید محسوب می‌شود.

یحیایی گفت: شاهدیم که دشمنان خبر‌ها و شایعات بی اساس از منابع غیر مستند در فضای مجازی به راحتی پخش می‌کنند که هدف آنان دور کردن مردم از انقلاب اسلامی است.

امام جمعه کوهبنان بیان کرد: دشمنان روزی با راه اندازی جنگ و در ادامه با تحریم و تحریف درصدد جدایی مردم از اسلام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام یحیایی افزود: دشمنان امروز با طرح مساله حجاب که از شئونات اسلام است بدنبال فتنه انگیزی و خسارت به اموال و امنیت کشور هستند در حالی که نیروی همیشه بیدار انتظامی در صحنه حضور دارد.

امام جمعه موقت کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری بیان داشت: دشمن بر روی تهاجم فرهنگی سرمایه گذاری کرده تا به نیرو‌های انقلابی ما ضربه بزندکه راه به جایی نخواهد برد.

امام جمعه موقت کوهبنان تاکید کرد: باید از نیرو‌های انتظامی که به پای ارزش‌های اسلام و انقلاب ایستادند و از قانون و نظامی اسلامی دفاع می‌کنند تشکر و قدردانی کنیم.

برچسب ها: نمازجمعه ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۸ مهر ۱۴۰۱
چرا به شایعات و شبهاتی که در فضای مجازی منتشر میشود پاسخ منطقی داده نمیشود و روشنگری نمی گردد؟!
نصف بودجه مملکت صرف حوزه های علمیه و سایر مراکز فرهنگی باحدود شش میلیون طلبه و استاد میشود یعنی از بین آنها صدنفر فرهیخته چون شهید مطهری وجود ندارد که بتواند این مسایل را بدرستی تجزیه و تحلیل کرده و پاسخ دهد تا جوانان گمراه نشوند؟!
پس این مراکز فقط برای ریخت و پاش کردن اموال مردم فقیر و گرسنه هستند؟!