افتتاح کتابخانه‌ی تخصصی دفاع مقدس خراسان رضوی

آیین رونمایی از جلد اول دانشنامه دفاع مقدس و افتتاح کتابخانه‌ی تخصصی دفاع مقدس استان برگزار شد.

جعفر بهرامی مدیر اسناد و کتابخانه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: با تلاش ۳ ساله‌ی بیش از ۵۰ نویسنده این دانشنامه تدوین و نوشته شده است.

او افزود: کتاب‌های این کتابخانه به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی و با همکاری سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و اسناد آستان قدس رضوی و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تأمین شده و امروز با حضور مسئولین لشگری و کشوری به بهره‌برداری رسید.

جعفری ادامه داد: کتابخانه تخصصی دفاع مقدس دارای ۲ سالن مجزا ویژه بانوان و آقایان با ظرفیت بیش از ۶۰ نفر است که این ظرفیت قابلیت افزایش و توسعه را دارد.

مدیر اسناد و مدارک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به وجود کتاب‌های دیجیتال در کتابخانه تخصصی دفاع مقدس خراسان رضوی بیان کرد: درحال حاضر ۷ هزار جلد کتاب دیجیتال در این کتابخانه وجود دارد که تلاش داریم این تعداد را افزایش دهیم. همچنین کتابخانه تخصصی حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار نسخه کتاب در خدمت مخاطبان قرار داده است.

او با اشاره به اینکه عضویت در این کتابخانه به صورت رایگان و عمومی است تصریح کرد: این کتابخانه، شنبه تا چهارشنبه از ساعت هشت صبح الی ۱۳ در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی میزبان علاقه‌مندان و اهالی کتاب و پژوهشگران دفاع مقدس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.