مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا:

باید در فتنه ها بصیرتِ تشخیص حق از باطل را داشته باشیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گفت:دشمن فتنه های مختلفی را برای ما ایجاد می کند که انقلاب را از مسیر خود منحرف کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی صبح امروز ششم مهر در مراسم گرامیداشت روز سرباز در جمع سربازان سپاه نینوا گفت: همه ما این افتخار را داریم که سرباز امام زمانیم و در راه او قدم برمیداریم.

او افزود: در سن جوانی عبادت و بندگی خدا را به جا آوریم و آن را به سال‌های پیری موکول نکنیم و در این ایام سعی کنید دست به کاری بزنید، به پدر و مادر خود کمک کنید، مطالعه کنید، قرآن بخوانید و نگذارید که اوقاتتان به بطالت بگذرد.

ایمانی گفت: عمر انسان مانند به سرعت می‌گذرد و جوانی را به سرعت رد می‌کند و در پیری می‌بینید که خیلی کار‌ها را می‌توانستید انجام دهید، ولی نتوانستید و الان دیر شده است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نینوا گفت: قدر سلامتی را قبل از اینکه آن را از دست بدهید بدانید و البته مریضی گاهی اوقات موجب تنبه ما می‌شود، ولی نه اینکه خود را در معرض مریضی قرار دهیم.

او گفت: توصیه من به شما سربازان عزیز این است که احکام نماز، وضو و غسل را یاد بگیرید، قرآن و مفاتیح را بخوانید و خود را با قرآن مانوس کنید، چون این‌ها مسائلی هستند که ره توشه آخرت شما خواهد بود.

ایمانی با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: دشمن فتنه‌های مختلفی را برای ما ایجاد می‌کند که انقلاب را از مسیر خود منحرف کند و اینجاست که باید بصیرتِ تشخیص را داشته باشیم تا در دام اینگونه فتنه‌ها نیفتیم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نینوا با بیان ویژگی‌های فتنه افزود: از ویژگی‌های فتنه می‌توان به چند نکته مهم اشاره کرد که یکی از این موارد  در لباس حق ظهور می‌کند و ایجاد شبهه می‌کند و باید حواسمان باشد تا بتوانیم حق را تشخیص بدهیم.

او گفت: فتنه جامعه را آشفته می‌کند و تاریک هستند و آسایش و آرامش را از جامعه می‌گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی گفت:فتنه گستردگی و فراگیری زیادی دارد و مانند آتش کشور را در بر می‌گیرد و همچنین تضعیف و تخریب مراکز دینی را در فتنه اخیر دیدیم که قرآن را سوزاندند و آیاتی که مربوط به حجاب بود را جدا کرده و آتش زدند و مساجد را نیز سوزاندند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار