توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان محروم قزوین

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قزوین از توزیع سه هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند و مناطق محروم استان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم رسولی فر مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قزوین در حاشیه بازدید از مدارس قزوین گفت: ایجاد شرایط برابر و مساوی برای تحصیل و شرکت در کلاس‌های درس با عنوان عدالت آموزشی و نصیب برابر از اهداف آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش آموزی است.

وی اظهار داشت: یکی از وظایف و برنامه‌های این سازمان بهره‌گیری از ظرفیت خیران و افراد توانمند است تا بتوانیم به تحصیل و آموزش دانش آموزان نیازمند کمک کنیم.

سرهنگ رسولی فر تصریح کرد: با کمک مسئولان آموزش و پرورش، کمیته امداد حضرت امام (ره)، مدیران مدارس و بهزیستی استان، دانش آموزان نیازمند با حفظ آبرو و کرامت انسانی شناسایی می‌شوند و اطلاعات آن‌ها در بانک اطلاعاتی ثبت می‌گردد.

این مسوول افزود: کمک‌های جمع آوری شده توسط خیران با همکاری اداره آموزش و پرورش شامل سه هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، جامدادی و سایر اقلام آموزشی است که به ارزش یک میلیارد تومان در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

رسولی فر اضافه کرد: در کنار بسته‌های لوازم التحریر، ۲۵۰ دست لباس مدرسه هم برای دانش آموزان نیازمند تهیه و در قالب طرح همکلاسی مهربان بین این افراد توزیع شد.

وی یادآور شد: در مرحله بعدی طرح همکلاسی مهربان یک هزار و ۵۰۰ بسته نیز بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

استان قزوین دارای ۲۴۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.