برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در پایانه‌ آزادگان شهرداری قزوین

نمایشگاه فرهنگی و هنری دفاع مقدس به همت روابط عمومی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین در محوطه پایانه آزادگان راه اندازی شده است.

در نمایشگاه فرهنگی و هنری که به مناسبت هفته گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس برپا شده، المان ها، یادمان‌ها و برخی آثار به جامانده از شهدای دفاع مقدس از جمله شهدای قزوین گردآوری و در معرض دید عموم شهروندان و مسافران قرار گرفته است.

علی محمد حسینی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: قزوین در دوران ۸ سال دفاع مقدس پرونده و کارنامه درخشانی داشته و نثار سه هزار شهید مستندی بر این ادعاست.

وی ادامه داد: اگر به فهرست شهدای شهر قزوین دقت کنید متوجه می‌شوید که درصد بالایی از این شهدا در سنین نوجوانی و جوانی راهی جبهه حق علیه باطل شدند و به فیض شهادت نائل شده اند.

محمدحسینی افزود: این شهدا گرچه به ظاهر در کنارمان نیستند، اما ما و نسل امروز از برکت حضور معنوی آن‌ها بهره می‌بریم و آرمان‌ها و اهداف مقدس آنان همیشه سرلوحه و چراغ هدایت ماست.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین هدف از راه اندازی این نمایشگاه فرهنگی و هنری نیز در ایام هفته دفاع مقدس برگرفته از مسئولیت و رسالتی است که همه ما نسبت به نسل جدید داریم و البته یادآوری این نکته که برای این انقلاب و نظام خون‌های پاک بسیاری داده است که باید از ارزش‌های آن پاسداری کنیم.

محمدحسینی گفت: این هفته با همراهی همکاران با خانواده چند تن از شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس دیدار داشتیم و با مرور خاطرات شهدا و جست و جوی سبک زندگی آنان تلاش کردیم تا در این مکتب شاگردی کنیم و چیزی یاد بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.