یاسوج؛

یادواره سرداران و یک هزار و ۵۲۴ شهید تیپ ۴۸فتح

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت :ایران به لحاظ دارا بودن تجهیزاتی از جمله پهباد و موشک، هفتمین قدرت جهانی محسوب می شود.

سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم الشهدا در یادواره سرداران و یک هزار و ۵۲۴ شهید تیپ ۴۸فتح  در یاسوج، یکی از دلایل موفقیت کشور ایران در دفاع مقدس را تبعیت جوانان از امام (ره) عنوان کرد که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و از اسلام و کشورمان دفاع جانانه کردند.

او تاکید کرد: شهدا برای رضای خدا فرمان امام شان را گوش کردند و به تکلیف شان عمل کردند و امروز ما همچون شهدا باید به تکلیف خود عمل کنیم.

جمهوری اسلامی ایران هفتمین قدرت جهانی

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور با تشریح و مقایسه توان نظامی و امکاناتی دوران دفاع مقدس و امروز نیروهای مسلح کشور مان اظهار داشت: در اوایل انقلاب مهمات کم بود اما اینک بهترین آموزش های دفاعی در کشور وجود دارد و وضع به کلی از لحاظ تجهیزات و نیروها تغییر پیدا کرده است.

او گفت: ایران در دوران هشت ساله دفاع مقدس عملیات های بزرگ و مهمی بیش از ۱۲۰ کیلومتر همچون بیت المقدس، فتح المبین، طریق القدس، وامت الائمه داشته و موفق بوده و امروز با تجربیات گذشته و توان بالای بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به لحاظ دارا بودن تجهیزات به روز همچون پهباد و موشک هفتمین قدرت جهان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.