وام فرزند آوری به افراد فاقد کارت پایان خدمت تعلق نمی‌گیرد

پیام شما شهروندان عزیز در مورد تعلق نگرفتن وام فرزندآوری به علت نداشتن کارت معافیت، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

شما شهروندان عزیز در مورد تعلق نگرفتن وام فرزندآوری به علت نداشتن کارت معافیت، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

 

دغدغه روز/

بانک‌ها بدون کارت پایان خدمت وام فرزند آوری پرداخت نمی‌کنند و بعد از چند ماه اعلام می‌کنند ما کاری به بانک مرکزی نداریم لطفا پیگیری کنید.


بنده نو معلم هستم و بنابر تعهد خدمتی که به آموزش و پرورش داده ام از خدمت سربازی معاف شده ام، ولی با این حال برای دریافت وام فرزند آوری به بانک سپه زنجان (شعبه درمانگاه) مراجعه کردم به بنده گفتند که شما کارت پایان خدمت ندارید و مجاز به دریافت وام نیستید. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


سلام بعد پنج ماه نوبت ما شده برای تحویل مدارک وام فرزند آوری الان به من اعلام کردند، چون سربازی نرفتی این وام به شما تعلق نمی‌گیرد. لطفا پیگیری کنید.


سلام من از شما خواهش می‌کنم که برای ما پیگیری این حدف کارت پایان خدمت از شرایط اعطای وام باشید من چند بار است که به بانک برای دریافت وام فرزند آوری معرفی می‌شوم، ولی هربار از من کارت پایان خدمت می‌خواهند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تعلق نگرفتن وام فرزندآوری، پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

نداشتن کارت پایان خدمت سد راه دریافت وام فرزندآوری

به گفته رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا، فعلا به افرادی که مشمول غایب محسوب می‌شوند، یک سری خدمات در قانون همچون وام فرزندآوری تعلق نمی‌گیرد.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار