ابلاغ ۹۹ عنوان طرح پژوهشی و تحقیقاتی به اردبیل

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: ۹۹ عنوان طرح پژوهشی و تحقیقاتی بعد از بررسی به استان اردبیل ابلاغ شد.

داود شایقی از ابلاغ ۹۹ عنوان طرح پژوهشی و تحقیقاتی به استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها بعد از بررسی به صورت مستند به تأیید رسیدند تا دستگاه‌های اجرایی متولی این عناوین را برای اجرا مد نظر قرار دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور در اردبیل با اشاره به اختصاص بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مصوبات سفر رئیس جمهور به اردبیل گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال منابع از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان اختصاص یافته و تلاش بر این است تا سایر منابع و تعهدات سفر نیز در فصل کاری تخصیص یابد.

شایقی می‌گوید: مقرر شد امسال با جذب تمامی اعتبارات طرح‌های مصوب به سرعت اجرایی و عملیاتی شود که جذب کامل این اعتبارات به تحرک اقتصادی و اشتغال‌زایی استان کمک خواهد کرد.

او گفت: پل راه آهن اردبیل – میانه، احداث ۵۰ کیلومتر بزرگراه، بهره‌برداری از پایاب سد‌های خداآفرین، عمارت، گیوی و بفراجرد در جنوب و شمال استان از جمله طرح‌های عمرانی اجرایی در انتظار تأمین اعتبار در سطح استان هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل یکی از مسائل و موضوعات بسیار مهم در کشور ارتقای بهره‌وری و رعایت اصل بهینه‌سازی مصرف در همه بخش‌ها عنوان کرد و گفت: ارتقای بهره‌وری در سال مزین به «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» با تکیه بر اقتصاد دانش‌بنیان امکان‌پذیر است.

شایقی گفت: تمام تلاش بر این است تا اصل تولید، کارآفرینی و اشتغال‌آفرینی در کنار اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری به عنوان یک اولویت اصلی مورد توجه قرار بگیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.