فرمانده ارشد ارتش در استان همدان:

نیرو‌های مسلح برای حفاظت از مردم و آرمان‌های اصیل انقلاب همیشه آماده اند

فرمانده ارشد ارتش در استان همدان گفت: نیرو‌های سپاه، ارتش و انتظامی برای حفاظت از آرمان‌های اصیل انقلاب، امام راحل و شهدا هیچ گونه فاصله و محدودیتی ندارند.

 

سرتیپ دوم خلبان پرویز مرادبکی افزود: در دوران دفاع مقدس، دشمنان و استکبار جهانی با بهره‌گیری از همه توان و امکانات قصد داشتند انقلاب نوپای ما را از بین ببرند.

او گفت : دشمن اخلاق را در جنگ رعایت نکرد؛ حمله به مناطق شهری، مدارس، بیمارستان‌ها و حملات شیمیایی به شهر‌های ما نقض کامل قوانین بین المللی و حقوق بشر بود.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان گفت: در دوران دفاع مقدس اگر با اقتدار با دشمن مقابله نمی‌کردیم اکنون این ایران بزرگ و عظیم را نداشتیم و پرچم شیعه هم وجود نداشت.

او افزود: این جنگ یک جنگ موضعی نبود بلکه تمام امکانات غرب و شرق برای تجزیه ایران و از بین بردن آرمان‌های انقلاب اسلامی بکار گرفته شد.

امیر مرادبکی می گوید: جنگ آسیب‌های زیادی داشت، اما تجربیات گران‌بهایی را نیر در حوزه‌های مختلف برای ادامه راه انقلاب اسلامی و سایر کشور‌ها به جای گذاشت.

او گفت: دفاع مقدس در کنار این تجربیات به دشمنان نشان داد که اگر در مقابل دین و اسلام باشند، مردم فداکارانه در برابر آن خواهند ایستاد.

فرمانده ارشد آجا در استان همدان افزود: دفاع همچنان در حال انجام است دشمن با راه اندازی انواع جنگ‌های تلفیقی تلاش دارد فرهنگ ایثار و شهادت را از ذهن جوانان ما دور کند.

امیر مرادبکی گفت: باید با جهاد تبیین دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم و این مهم با همت و خلاقیت جوانان متعهد، معتقد و خلاق ایران اسلامی انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار