سرهنگ همه خانی خبر داد؛

ممنوعيت فعالیت‌های عمرانی در نیمه اول مهر/ لزوم تقويت حمل و نقل عمومی توسط شهردارى

معاون آموزش و فرهنگ ترافیك پلیس راهور پایتخت گفت: با سازمان‌ها و ارگانهای ذیربط مكاتبه شده تا در این فاصله زمانی كارهای عمرانی انجام ندهند و ترافیك را دو برابر نكنند.

سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیك پلیس راهور پایتخت با حضور در برنامه زنده اظهار كرد: با توجه به افزایش حداقل ۳۰ درصدی ترافیك از مهر و همچنین برای استفاده از حدأكثر ظرفیتها در حوزه ترافیكی قرار است یك سری اقدامات كوتاه مدت با هماهنگی سازمان‌های مختلف انجام شود.

وی افرود: مدیریت شهری برای كاهش و مدیریت ترافیك باید تقویت ناوگان‌های حمل و نقل عمومی را در دستور كار قرار دهد، طرح شناور شدن ساعات اداری به دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف ابلاغ شده و حتی برخی مراكز آموزش عالی و مدارس را هم شامل می‌شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیك پلیس راهور پایتخت با بیان اینكه تغییر ساعات طرح ترافیك در شورای ترافیك تصویب شده اظهار كرد: با تغییر ساعات ترافیك تا حدودی می‌توان به محدوده‌های مورد نظر شهری نظم و انضباط بخشید و از افزایش ترافیك كاست.

این مقام مسئول بيان كرد: شهرداری در جهت مرتفع کردن نواقص تابلو و خط كشی عابر پیاده در مقابل مدارس اقدام می‌كند تا دانش آموزان بتوانند با خیال راحت تردد كنند.

سرهنگ علی همه خانی اضافه كرد: رفع نواقص سامانه‌های در اختیار پلیس موجب می‌شود كه پلیس ترافیك را خیلی هوشمندانه تر مدیریت كند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیك پلیس راهور پایتخت از ممنوعیت فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر در نیمه اول مهر خبر داد و گفت: این موضوع با سازمان‌ها و ارگانهای ذیربط مكاتبه شده تا در این فاصله زمانی كارهای عمرانی انجام ندهند و ترافیك را دو برابر نكنند.

وی اظهاركرد: موضوع دیگری كه خیلی در كاهش و مدیریت ترافیك تأثیرگذار است محدودسازی تردد ناوگان حمل بار تا ساعت ۹ صبح است، ناوگان حمل بار بعد از شروع به كار مدارس و از ساعت ۹ صبح به بعد می‌توانند در سطح شهر تردد كنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.