اعتراض مردم همدان به اغتشاش و تخریب اموال عمومی

مردم همدان اغتشاش برای تخریب اموال عمومی و هتک حرمت مقدسات را طی چند روز اخیر محکوم کردند.

مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان عصر پنج‌شنبه با تجمعی خودجوش در میدان امامزاده عبدالله، اقدامات غیرقانونی و اغتشاش عناصر وابسته، منافق و خودفروخته در تخریب اموال عمومی، ایجاد نفاق در کشور و هتک حرمت مقدسات را محکوم کردند.

شرکت کنندگان با سر دادن شعار‌هایی همچون "حیدر حیدر حیدر"، "یا حسین (ع) "، "الله اکبر"، "مرگ بر منافق فتنه گر"، "نیروی انتظامی تشکر تشکر"، "سربازان ولایت تشکر تشکر" و "سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن" بر حمایت قاطع خود از انقلاب، ولایت فقیه، نیرو‌های خدوم انتظامی و امنیتی و قانونمداری برای پیگیری مطالبات تاکید کردند.

مردم همیشه در صحنه و انقلابی همدان در این تجمع پرشور ضمن طی مسیر میدان امام خمینی (ره) تا میدان بوعلی و اجتماع در محوطه امامزاده عبداله، با سردادن شعار‌های انقلابی، حمایت قاطع خود از انقلاب، نظام و پرسنل خدوم نیروی انتظامی را اعلام کردند.

تجمع کنندگان همچنین دست نوشته‌هایی با مضامین «توهین کننده به قرآن را به اشد مجازات برسانید»، «هتاکی به قرآن را محکوم می‌کنیم»، «پلیس مقتدر ضامن امنیت است» و تصاویری از سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی به همراه داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.