درگیری فلسطینی‌ها و نیرو‌های تشکیلات خودگردان در نابلس

نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز با یورش به شهر نابلس، "مصعب اشتیه" رزمنده و آزاده فلسطینی را بازداشت کردند.

در پی بازداشت "مصعب اشتیه" آزاده فلسطینی و از اعضای ارشد گردان‌های عزالدین قسام به دست نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگردان در نابلس، جوانان و رزمندگان فلسطینی با این نیرو‌ها درگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری شهاب، نیرو‌های تشکیلات خودگردان برای متفرق کردن معترضان فلسطینی به تیراندازی و شلیک گاز اشک آور متوسل شدند. در این درگیری‌ها تا کنون چندین فلسطینی از جمله "انس عبدالفتاح" آزاده فلسطینی زخمی شده اند.

رزمندگان و نیرو‌های مقاومت فلسطینی در واکنش به این اقدام تشکیلات خودگردان، با تیراندازی و پرتاب مواد آتش‌زا سعی در عقب‌راندن نیرو‌های امنیتی و جلوگیری از بازداشت اشتیه را داشتند.

عبداللطیف القانوع، سخنگوی حماس در این خصوص گفت: اقدام نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگردان مبنی بر بازداشت مصعب اشتیه، خوش خدمتی رایگان به رژیم اشغالگر و تکمیل نقش این رژیم در راستای جنایت علیه ملت فلسطین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
این تشکیلات اگه برای اقتدار و بقای فلسطینیان بود هفتاد سال پیش منحل می شد، این تشکیلات،برای سرکوب فلسطینیان جوانمرد و مدافع به اسم و نام و قانون تشکیلات مسلمان و به کام اشغالگران است.
آخرین اخبار