اجرای ۸۰۲ طرح اشتغالزا در باشت با همت بنیاد برکت

مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰۸ طرح اشتغالزا در شهرستان باشت در ۳ سال اخیر اجرا شده است.

سید علی سجادی به اجرای ۸۰۲ طرح اشتغالزایی در باشت در ۳ سال اخیر با همت بنیاد برکت استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: همچنین بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان واجد شرایط این شهرستان باشت پرداخت شده است.

او با بیان اینکه این تعداد طرح‌های اشتغالزایی در زمینه‌های پرورش دام سبک و سنگین، زنبورداری، تولید پوشاک، صنایع دستی، پرورش طیور و قالی‌بافی بوده است، ادامه داد: این طرح‌ها در باشت و ۴۰ روستای بالای ۳۰ خانوار این شهرستان اجرا شده اند.

به گفته سجادی؛ اجرای بیش از ۳۰۰ طرح اشتغالزایی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته باشت در سال ۱۴۰۱ در دستور کار است و با توجه به تفاهم نامه با استانداری، این تعداد طرح‌ها به ۵۰۰ طرح می‌رسند.

مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد تعداد متقاضیان دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل را بیش از ۲۵۰ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۲۰ فقره پرداخت شده است.

این مقام مسئول سقف تسهیلات بنیاد برکت پارسال را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و اضافه کرد: این مبلغ امسال نسبت به سال قبل افزایش یافته و به یک میلیارد ریال رسیده است.

سجادی رویکرد اصلی بنیاد برکت را اشتغالزایی و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم و روستایی عنوان کرد و گفت: برای اطمینان از راه اندازی کسب و کار و جلوگیری از انحراف تسهیلات پرداختی، بازدید‌های دوره‌ای سوی تسهیلگران و مجریان بنیاد انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.