ملی پوش پارا دو و میدانی:

خستگی ام با حضور روی سکوی قهرمانی از بین رفت/ حمایت‌های بیشتر باعث مرغوبیت مدال‌ها می‌شود

حامد امیری گفت: خستگی مسابقات گرند پری پاریس هنوز در بدنم است، اما با حضور روی سکوی قهرمانی این موضوع مرتفع شد.

حامد امیری ملی پوش پارا دو و میدانی و  دارنده مدال طلای پارالمپیک پرتاب دیسک در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره عملکرد خود در مسابقات گرندپریکس مراکش اظهار کرد: خداراشکر دیروز در پرتاب دیسک شرکت کردم و توانستم رکورد خوبی به ثبت برسانم. هنوز خستگی مسابقات در بدنم بود، اما با رفتن روی سکو خستگی از تنم رفت. پیش از این هم توانسته بودم در پرتاب نیزه خوش بدرخشم و نشان دهم هنوز هم دود از کنده بلند می‌شود.

 او افزود: خدا را شکر تمریناتی که زیر نظر رضایی داشتم در نهایت توانستم رکورد خوبی بزنم. امیدوارم به این روند رو به رشدم با قدرت بیشتری ادامه بدهم.

دارنده مدال طلای پارالمپیک پرتاب دیسک تصریح کرد: در این مدت خوشبختانه مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان به شکل خوبی هوای ما را داشته اند و همین اتفاق یک انگیزه مضاعفی برای ما ایجاد کرده تا بدون دغدغه به تمرین بپردازیم. البته نیاز است به شکل بهتری در این یک سال اخیر  تا بازی‌های پاراآسیایی هانگژو بتوانیم هم به مسابقات مهم اضافه شویم و هم به آمادگی مطلوب برسیم. بدون شک اگر حمایت‌ها تداوم داشته باشد مطمئنا می‌توانیم در چین مدال‌های مرغوب را برای ایران به دست بیاوریم.

امیری درباره هدف‌گذاری خود برای حضور در پارالمپیک پاریس گفت:  تمام برنامه و هدف من این است که بتوانم در پاریس نتایج خوبی که در توکیو گرفتم را در پاریس تکرار کنم. البته در این مسیر هم نیاز است تا حمایت‌ها تداوم داشته باشد تا بتوانم در پاریس باعث خوشحالی مردم شوم. البته تا پاریس ۲ سال زمان در پیش است و من تلاش می‌کنم به بهترین شرایط بدنی ممکن برسم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار