مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران:

نقش «مِهر» بر دیوار‌های مدارس پایتخت می‌نشیند

سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور افزایش شور و نشاط دانش آموزان، طرح" نقش مهر " را روی دیوار‌های مدارس تهران اجرا می‌کند.

رضا صیادی گفت: باتوجه به اینکه نقاشی دیواری شیوه‌ای ایده آل برای زیباسازی فضای مدارس است که می‌تواند بر روحیه جمعی و نشاط اجتماعی دانش آموزان اثر به سزایی داشته باشد؛ این سازمان با برگزاری طرح " نقش مهر" به استقبال سال تحصیلی جدید رفته است.

وی با اشاره به اینکه مدارس در سال تحصیلی جدید پس از سه سال و گذشتن از بحران بیماری کرونا، مجددا پذیرای دانش آموزان است، ادامه داد: سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور دست یابی به طرح‌های فاخر، پس از انتشار فراخوانی از هنرمندان حوزه نقاشی دیواری دعوت به همکاری کرد که ۱۹۴ شرکت کننده با ۵۰۴ طرح در این فراخوان حضور یافتند.

صیادی با بیان اینکه اجرای ۶۳ طرح از این طرح‌ها توسط سازمان زیباسازی انجام می‌شود، گفت: ۶۶ طرح در اختیار مناطق ۲۲ گانه قرار گرفته است که دست کم یک طرح در هر منطقه اکران می‌شود. همچنین برخی از آثار فاخر وبرگزیده چند بار در مناطق مختلف اجرا می‌شوند.

وی افزود: از میان ۶۳ طرح اجرا شده توسط سازمان زیباسازی شهر تهران، ۳۷ طرح به مدارس پسرانه و ۲۶ طرح به مدارس دخترانه اختصاص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار