معاون آموزش و پرورش استان اصفهان:

دانش آموزان هرچه سریع تر برای ثبت‌نام در مدارس اقدام کنند

معاون پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:دانش آموزان باید هرچه سریع تر و تا پایان شهریور ماه برای ثبت‌نام در مدارس اقدام کنند.

سید علی مدینه گفت: ابتدایی‌ها و همچنین پایه‌های اول متوسطه اول و دوم اولین دانش آموزان ورودی به مدارس هستند و در این میان لازم است تا آمار دقیق ثبت نامی‌ها گردآوری شود تا برنامه ریزان آموزشی در طرح ریزی‌های خود با مشکل مواجه نشوند.

او اظهار داشت: مهلت ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس از خرداد تا پایان مرداد ماه بود که با توجه به برگزاری امتحانات جبرانی و یا جابه‌جایی احتمالی محل سکونت خانواده‌ها، دانش آموزانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در مدارس نشده‌اند باید هرچه سریع‌تر و تا پایان شهریور ماه برای ثبت‌نام در مدارس اقدام کنند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: از والدین تقاضا می‌شود که نسبت به ثبت نام اولیه در نزدیکترین مدرسه محل سکونت خود اقدام کنند تا اقدامات مورد نیاز برای آغاز سال تحصیلی و تنظیم تراکم کلاس‌های درس صورت گیرد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان همچنین با تاکید بر تسریع روند انتقال کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید به مناطق افزود: ثبت‌نام دیر هنگام کتب درسی از مشکلاتی است که در توزیع وجود دارد.

او یادآور شد: تا کنون ۹۵ درصد کار توزیع کتاب‌های درسی در استان انجام شده و در صورت همکاری والدین برای ثبت نام فرایند توزیع هرچه سریع‌تر تکمیل می‌شود.

بیش از ۹۰۵ هزار دانش آموز در سال تحصیلی گذشته در پنج هزار واحد آموزشی در استان اصفهان تحصیل کردند.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.