سناریوی تکراری دشمن؛ از علینژاد‌ها تا امینی‌ها

زهره صلاحی گفت: حمله قلبی مهسا امینی کاملا اتفاقی بوده و به زودی با انتشار فیلم توسط پلیس حربه‌های رسانه‌ای دشمن خنثی می‌شود.

زهره صلاحی، مدرس دانشگاه آزاد کرج گفت: حجاب یک ارزش در راستای حفظ شخصیت زن در جامعه است.

وی ادامه داد: رسانه‌های معاند همیشه به دنبال سوژه‌ای برای بی ارزش کردن حجاب و به حاشیه بردن آن هستند و این بار سوژه مهسا امینی را مورد بهره برداری قرار داده اند.

صلاحی افزود: امروز بانوان ایرانی در سراسر کشور آزادانه پوشش خود را انتخاب می‌کنند و حجاب اجباری به هیچ عنوان در کشور وجود ندارد.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه گشت ارشاد فقط برای روشنگری به بانوان بدحجاب و بی حجاب آن هم به صورت محدود مراجعه می‌کند، تصریح کرد: رسانه‌های معاند از هر فرصتی برای بی ارزش کردن حجاب استفاده می‌کنند و با علینژاد‌ها و امینی‌ها در صدد از بین بردن حیا و ارزش مقام زن هستند.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین هدف دشمن از ترویج بدحجابی و بی حجابی تخریب بنیان خانواده است، گفت: دشمن به خوبی می‌داند وقتی زن را به عنوان قلب خانه به فساد بکشاند، ناخودآگاه خانواده از هم می‌پاشد.

صلاحی بیان کرد: امروز مجهز شدن به سلاح سواد رسانه برای حربه‌های رسانه‌ای دشمن یک ضرورت است، زیرا دشمن با سوژه مهسا امینی با ابزار سایبر می‌خواهد اخبار نادرست را به مردم القا کنند.

وی ادامه داد: حمله قلبی مهسا امینی کاملا اتفاقی بوده و به زودی با انتشار فیلم توسط پلیس حربه‌های رسانه‌ای دشمن خنثی می‌شود و روسیاهی آن برای استکبار باقی می‌ماند.

این مدرس دانشگاه تاکید کرد: خانواده‌ها به هیچ وجه هر خبری را در فضای مجازی نپذیرند و اخبار را از منابع معتبر دنبال کنند.

صلاحی در خاتمه خاطرنشان کرد: آزادی‌ای که در کشور ما وجود دارد، در هیچ کجای دنیا یافت نمی‌شود، مردم برای پی بردن به این موضوع حتما از مهاجرین این مهم را جویا شوند و با مجهز شدن به سواد رسانه ای، خود را در این فضای ولنگار مجازی واکسینه کنند.

منبع : دانا


بیشتر بخوانید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
عبدی
۰۹:۵۴ ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
در طول انقلاب به کرات در مورد حجاب و ارزشهای آن گفته شده است و بیشتر مردم هم رعایت میکنند
ولی در این میان دشمن هم بیکار ننشسته و با ترفندهای مختلف سعی بر انحراف افکار مردم دارد که متاسفانه عده‌ای از مردم نادان و ناآگاه تحت تاثیر این گمراهی قرار گرفته و باعث ایجاد اختلاف و درگیری می‌شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
مرگ بر امریکا،لبیک یا خامنه ایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
حالا۴۳ساله انقلاب شده هنوزاین همه مبلغ نتواسته انددرطول این۴۳سال پوشش زنان امری اجتناب ناپذیرکنندحالاچطوری میخواهندتوجلسه۳ساعته زنان بدحجاب راتوجیح کنندکه باحجاب شوند؟؟؟
آخرین اخبار