شولتس: آلمان آماده فرماندهی امنیت اروپاست

صدراعظم آلمان اعلام کرد برلین باید به مجهزترین نیروی مسلح در اروپا تبدیل شود و مسئولیت فرماندهی امنیت قاره اروپا را بر عهده بگیرد.

اولاف شولتس گفت: باید به ستون اصلی دفاع متعارف در اروپا و مجهزترین نیروی مسلح در اروپا تبدیل شویم.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، صدراعظم  آلمان گفت: ارتش ما به عنوان پرجمعیت‌ترین کشور، با بزرگترین قدرت اقتصادی و واقع در مرکز قاره، باید به ستون اصلی دفاع متعارف در اروپا و مجهزترین نیروی مسلح در اروپا تبدیل شود.

او گفت: ما به وضوح و قابل اعتماد نشان می‌دهیم که آلمان آماده است مسئولیت رهبری امنیت قاره اروپا را بر عهده بگیرد. شاید مهمترین مشکل در اروپا، تعداد کاملا غیرقابل تفکیک سیستم‌های تسلیحاتی و تجهیزات نظامی و همچنین رقابت بین شرکت‌های مختلف تسلیحاتی باشد.

جنگ روسیه و اوکراین، نقطه عطفی برای سیاست نظامی آلمان بود که به ایجاد یک صندوق ویژه ۱۰۰ میلیارد یورویی برای ارتقای تجهیزات ارتش و همچنین راهبرد نوسازی منجر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
ما در تاریخ دو بار مسلح شدن آلمان را تجربه کردیم ونشان داده آلمان قدرتمند فیلش یاد هندوستان می کنه اینها می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند آلمان تقریبا در جنگ جهانی دوم در استانه نابودی کامل قرار گرفت اینها اگر قدرت بگیرند بخاطر انتقام کل جهان را به آتش می کشند.
United States of America
شروین
۱۰:۵۲ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
لامصب هی بازم قدرت میگیره تو جنگجهانی 1ول و دوم که المان شکست خورد عملا نابود شد ولی الان بازم اقتصاد اول اروپاست
Iran (Islamic Republic of)
آقا رضا
۰۶:۰۳ ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
آقا این شولتس هیتلر میباشن خدا برای آیندگان رحمی بکنه
آخرین اخبار