معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور:

دائما لایحه حفظ کرامت زنان را از مجلس پیگیری می‌کنیم

انسیه خزعلی در واکنش به حادثه رخ داده برای مهسا امینی نوشت: این ماجرا بیش از گذشته تذکر می‌دهد که اجرای قوانین نیازمند فرهنگ‌سازی تاثیرگذار است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از ارسال نامه رسمی این معاونت به وزارت کشور برای توضیح بیشتر ماجرای رخ داده برای "مهسا امینی" خبر داد.

انسیه خزعلی در صفحه شخصی خود با اشاره به فعالیت معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در راستای پیگیری حقوق و امور زنان، نوشت:« در مرحله نخست در شوراهای قانونگذاری تمامی بایسته‌ها و اقتضائات انذاری جهت هرگونه مواجهه اجتماعی را مبسوط شرح داده‌ایم! سپس در جلسه رو در رو و نخبگانی نکاتمان را به سردار اشتری منتقل نموده‌ایم!»

وی در ادامه با بیان اینکه این معاونت دائما پیگیر لایحه حفظ کرامت زنان از مجلس است، نوشت:« در واقعه ناگوار حاضر نیز با ارسال نامه رسمی به وزارت کشور بدنبال توضیح بیشتر ماجرای حادث شده‌ایم، واقعه‌ای که ما را هم عمیقا متاثر کرده‌است. این ماجرا بیش از گذشته تذکر می‌دهد که اجرای قوانین نیازمند فرهنگ‌سازی تاثیرگذار است."

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تمدن بدلی
۲۲:۰۲ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
متاسفانه بعضیها کرامت زن را در تعریف غرب از زن می بینند که با الفاظ زیبای آزادی و کرامت و ... قصد بردگی کاری و جنسی از زن را دارند و افتخارشان آمار بالای دختران دانشجو و شاغل است! و جای تعجب است که مدافع این تعریف از زن در ایران مردها نیستند و خود زن های فریب خورده، برای این بردگی پیشقدم اند!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۴۱ ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
روز به روز قدرت پلیس را کم کنید تا اشرار خواب راحت را از چشمان مردم بربایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
طبق سوابق پزشکی این خانم دچار تومور مغزی بوده که قبلا جراحی مغز انجام داده و بیمار صرع و دیابت هم بوده است. چقدر پلیس بدشانس بوده که این اتفاق در مکان کلاس افتاده
آخرین اخبار