در بازدید شهردار زرند از کارگاه مبل سازی مطرح شد:

از تولید کنندگان حمایت کامل می شود

شهردار و اعضای شورای شهر زرنداز کارگاه تولیدی مبل بازدید و بر حمایت کامل شهرداری و شورای شهر از تولیدکنندگان و کارآفرینان تاکید کردند.

علی ضیاءالدینی شهردار زرند به همراه عباس ایرانمنش رئیس و اعضای شورای شهر از فعالیت‌های یک گروه تولیدی مبل بازدید کردند.

اسدی مدیر این مجموعه تولیدی با اعلام اینکه این کارگاه با سابقه ۱۰ ساله و ۵۲ نیروی کاری مستقیم و ۱۸۰ نفر غیر مستقیم در زمینه تولید انواع مبل قالی، میز نهارخوری، بوفه، مبل راحتی، مبل استیل و... در حال فعالیت می‌باشد گفت:تمامی هزینه‌های راه اندازی این مجموعه بدون کمک‌های دولتی و وام تامین شده است.

اسدی با اعلام اینکه ماهیانه بیش از ۲۰۰ میلیون تومان هزینه‌های جاری این مجموعه می‌باشد گفت:این مجموعه با تلاش نیرو‌های خود توانسته است در شهر‌های کرمان، سیرجان، رفسنجان نیز شعبه افتتاح کند.

وی اشتغال زایی را از مهمترین اهداف خود در راه اندازی این مجموعه عنوان کرد و با اعلام این که بیش از ۹۵ درصد از نیرو‌های شاغل در این مجموعه ساکن زرند می‌باشند گفت:ماهانه به طور متوسط بین ۳۰ تا ۱۰۰ دست مبل (با توجه به نیاز بازار) تولید و روانه بازارمصرف می‌شود.

علی ضیاءالدینی شهردار زرند نیز در این بازدیدحمایت از تولید کنندگان و رفع موانع تولید را یکی از اولویت‌های مدیریت شهری در راستای منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: حمایت از تولید کنندگان داخلی را یکی از رسالت‌های مهم برای خود می‌دانیم.

علی ضیاءالدینی نقشه راه رسیدن به خودکفایی و استقلال را حمایت از اقتصاد‌های کوچک در سطح شهر‌ها عنوان و تصریح کرد: رفع موانع تولید و تسهیل فعالیت کارآفرینان را همواره مد نظر شهرداری و شورای شهر زرند می‌باشد.

شهردار زرند با اعلام اینکه کارآفرینان در خط اول خدمت به جامعه قرار دارند گفت:ما وظایف در قبال واحد‌های تولیدی شهرستان داریم که حمایت در مرحله اول آن‌ها می‌باشد.

عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند نیز باتاکیدبراینکه هدف اصلی شورای اسلامی شهر و شهرداری ایجاد وحدت، همدلی، تعامل در راه خدمت بیشتر به شهروندان است، اظهار داشت:هرچه فرآیند حمایت و پشتیبانی از فعالان اقتصادی و کارگاه‌های تولیدی بیشتر و سریعتر انجام شود سرعت توسعه و پیشرفت شهر نیز افزایش خواهد یافت.

رئیس شورای شهر زرنداز حمایت کامل شورا و شهرداری از کارآفرینان و تولیدکنندگان شهرستانی خبر داد و افزود:به زودی نشست‌های مختلفی برای تسریع در فعالیت‌های این عزیزان با نهاد‌ها و ادارات مربوطه برگزار خواهد شد.

مبل سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.