جلوگیری از ورود یک و نیم تن مرغ فاسد به بازار

جانشین فرمانده انتظامی البرز از کشف یک ونیم تن مرغ غیر بهداشتی و فاسد در بازرسی از یک دستگاه خاور یخچال دار در شهرستان چهارباغ خبر داد.

 سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: در پی در یافت اخبار مردمی مبنی بر توزیع مرغ غیربهداشتی و فاسد توسط یک دستگاه خاور یخچال دار در شهر چهارباغ، بررسی موضوع در دستورکار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی البرز  افزود: ماموران پس از شناسایی خودرو مورد نظر، متوجه شدند که راننده خودرو به صورت روزانه مرغ‌های فاسد را از یکی از استان‌های همجوار بارگیری کرده و در سطح چهارباغ به مردم عرضه می‌کند.

او می گوید: در ادامه با ردزنی خودرو حامل مرغ فاسد، ماموران در مسیر آن مستقر شده و با رصد خودرو‌های عبوری درنهایت خاور یخچال دار مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف کردند.

سرهنگ گودرزی از کشف یک و نیم تُن مرغ غیر بهداشتی و فاسد در بازرسی از این خودرو خبر داد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و راننده خودرو برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی البرز افزود: پلیس در برخورد با کسانی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند هیچ گونه مماشاتی انجام نمی‌دهد.

برچسب ها: مرغ منجمد ، مرغ فاسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.