بهره برداری از طرح آبرسانی غدیر موجب بهبود کیفیت آب در پایانه‌های مرزی خوزستان شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: بهره برداری از خط انتقال آب غدیر تاثیر مستقیمی بر پایداری و تامین آب شرب باکیفیت برای موکب‌های اربعین و پایانه‌های مرزی خوزستان داشت.

محمدرضا کرمی نژاد با اشاره به بهره برداری از ابر پروژه آبرسانی غدیر به عنوان بزرگترین طرح آبرسانی خاورمیانه در اوایل شهریور ماه امسال به دست رییس جمهور گفت: بهره برداری از این طرح بزرگ آبرسانی موجب بهبود کیفیت آب در پایانه های مرزی خوزستان شد.

او بهره برداری از طرح آبرسانی غدیر و همچنین اجرای شبکه آب رسانی به پایانه های مرزی خوزستان را موجب بهبود وضعیت پایدارسازی کیفیت آب تامین شده برای موکب های مستقر در مرزهای استان دانست.

آقای کرمی نژاد افزود: کیفیت آب پایانه های مرزی خوزستان به ۵۰۰ تا ۶۰۰ ای سی رسیده که این موضوع موجب شده تا زایران اربعین و موکب های مستقر در مرزهای خروجی استان به ویژه مرز چذابه به آب شرب باکیفیت بالا دسترسی داشته باشند.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان امسال برای اولین بار با تکمیل شبکه آبرسانی به پایانه های شلمچه و چذابه در خوزستان و بهره برداری از این شبکه هیچ مشکلی برای تامین آب شرب زایران اربعین در این مرزها وجود نداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار