هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین گفتمان دفاع همه‌جانبه از کشور است

استاندار اردبیل هفته دفاع مقدس را فرصتی برای تبیین گفتمان دفاع همه‌جانبه از کشور و ایجاد آمادگی برای حراست از کیان و باور‌های انقلاب عنوان کرد.

سیدحامد عاملی گفت: گفتمان دفاع در انقلاب از جمله گفتمان‌های مهمی بوده که در قالب ابعاد مختلف نظامی، فرهنگی و اقتصادی، با تهاجم دشمنان و استکبار جهانی به‌صورت موفقیت‌آمیزی مقابله کرده است.

استاندار اردبیل در حاشیه نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: با توجه به تهاجم نظامی دشمنان در اوایل انقلاب و حضور گسترده اقشار مردمی اعم از جوانان و نوجوانان، این حضور و مقابله با تهاجم نظامی، از جمله افتخارات نظام و انقلاب است.

عاملی ادامه داد: هجمه‌های دشمنان به وجهه نظامی ختم نشد و استکبار جهانی بعد از شکست در تهاجم نظامی، فرهنگ و سبک زندگی دینی ما را هدف قرار داده که در این تهاجم نیز جوانان و اقشار جامعه باید همواره برای مقابله با این تهاجم آماده باشند.

او می‌گوید: استکبار جهانی پس از تهاجم نظامی و فرهنگی، با تهاجم اقتصادی اعم از تحریم‌ها وارد میدان شده که باید در این میدان نیز با دشمنان مقابله کنیم.

استاندار اردبیل گفت: در هفته دفاع مقدس با به نمایش گذاشتن توان نظامی در قالب رژه نیرو‌های مسلح و برگزاری نشست‌های تبیین گفتمان دفاع، باید فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان و نوجوان منتقل کنیم تا همواره برای دفاع از کیان و باور‌های انقلاب آماده باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.