آمادگی همه مدارس سطح استان برای ورود دانش آموزان به کلاس‌های درس

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آمادگی همه مدارس سطح استان برای ورود دانش آموزان به کلاس‌های درس در سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ خبر داد و گفت : تمام شرایط، امکانات و تجهیزات در مدارس استان برای آغاز سال تحصیلی جدید فراهم شده است.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : با توجه به اینکه سه سال تحصیلی گذشته در بحران شیوع ویروس کرونا مدارس به شکل غیرحضوری و یا نیمه حضوری فعالیت می‌کردند، امسال در تلاشیم برای بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان سرکلاس‌های درس، تمام شرایط و امکانات برای شروع سال تحصیلی باشکوه فراهم شده باشد.

وی با بیان اینکه از سه ماه قبل برای بازگشایی مدارس در سطح آموزش و پرورش استان برنامه ریزی شده است، گفت: الان بحمدالله همه شرایط برای آغاز رسمی سال تحصیلی جدید در روز شنبه دوم مهرماه مهیا است.

محمدی اعلام کرد: امسال در روز ۳۱ شهریورماه پنج شنبه آیین"شکوفه‌ها" (مراسم ورود کلاس اولی‌ها به مدرسه) داریم و، اما شروع رسمی سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ دوم مهرماه روز شنبه خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره رزمایش امروز (۲۳ شهریور) آماده سازی مدارس استان کرمانشاه گفت: هدف از این رزمایش سنجش میزان آمادگی امکانات، تجهیزات مدارس برای ورود دانش آموزان در سال تحصیلی جدیداست، تا اگر مشکل هست، ظرف یک هفته باقیمانده جبران شود.

محمدی اظهار داشت: در این رزمایش؛ فضا مدارس، تشکیلات، برنامه و امکانات و روند توزیع کتب در مدارس را بررسی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در این مانور حتما از مدارس خواسته می‌شود تا امروز همه دانش آموزان باید ثبت نام شده باشند، معلم همه کلاس‌ها مشخص و هیچ کلاسی بدون معلم نباشد، برنامه هفتگی کلاس‌ها تنظیم باشد، با خانواده‌ها در خصوص نحوه تشکیل کلاس‌ها ارتباط برقرار کرده باشند، برای والدین کلاس‌های توجیهی (در خصوص تعامل با کلاس درس‌ها و مدرسه) گذاشته شده باشد، تکلیف سرویس مدارس دانش آموزان نیز مشخص باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار