خدمت‌رسانی۶۰۰ جهادگر بسیجی استان همدان به زائران اربعین

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: ۶۰۰ جهادگر بسیجی با حضور در ۴۰ موکب به زائران اباعبدالله الحسین (ع)خدمت رسانی می کمند.

سرهنگ پاسدار علی قره باغی گفت: ۲۰ موکب جهادگران بسیجی از ۱۰ روز پیش در مسیر رفت زائران اربعین حسینی دایر شده و با توجه به پایان سفر زائران مسیر رفت، هم اینک ۲۰ موکب در مسیر برگشت در حال راه اندازی است.

او گفت: موکب های جهادگران بسیجی در مسیر شهرهای اسدآباد، بهار، همدان، رزن و نهاوند دایر شده و در حال پخت غذا، اطعام و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: موکب تخصصی بهداشت و درمان بسیج جامعه پزشکی در میدان فرودگاه شهر همدان برپا شده است .

سرهنگ قره باغی با بیان اینکه ویزیت بیماران در این محل رایگان است گفت: یک داروخانه سیار در این محل پیش بینی شده است و در ضرورت طول درمان، بیماران به مراکز درمانی و آزمایشگاهی سطح شهر معرفی می شوند.

او گفت: شماری از خانوارهای خیر با مراجعه به بسیجیان آمادگی خود را برای اسکان و پذیرایی از زائران اربعین  اعلام کردند و زائرانی که امکان اسکان در چادر را ندارند به این محل ها معرفی می شوند.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.